Η παρουσία ενός blog στον κόσμο του Inbound Marketing είναι καθοριστικής σημασίας. Τo blog σας βοηθάει να προσελκύσετε επισκέπτες στο website σας και να τους μετατρέψετε σε νέα leads. Σκεφτείτε λοιπόν πως κάθε φορά που δημοσιεύετε ένα ποιοτικό blog post, αποκτάτε υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, μπορείτε να διαφημιστείτε στα social media και δίνετε την ευκαιρία στο κοινό σας να διαβάσει τα νέα σας και να μοιραστεί με άλλους το υλικό σας.
Πόσο συχνά όμως θα πρέπει να κάνετε post στο blog σας; Είναι αλήθεια πως η συχνότητα των δημοσιεύσεων είναι ένας βασικός παράγοντας για την επιτυχία του blog σας, τον οποίον πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη σας. Στην αρχή κάθε μήνα είναι σημαντικό να υπολογίζετε 2 παράγοντες: τον αριθμό των leads που επιθυμείτε να αποκτήσετε και τον αριθμό των posts που θα αναρτάτε κάθε βδομάδα. Η καλή οργάνωση του blog είναι το πρώτο βήμα για ένα πετυχημένο Content Marketing. Αν λοιπόν επιθυμείτε να επενδύσετε σε ένα καλοστημένο blog, σας προτρέπουμε να σκεφτείτε τους παρακάτω παράγοντες.
Οι μηνιαίες αναρτήσεις και το traffic
Ο αριθμός των δημοσιεύσεων στο blog είναι άμεσα συνδεδεμένος με το traffic της σελίδας σας. Η σχέση αυτή ισχύει τόσο για τις Β2Β όσο και για τις B2C εταιρείες. Συγκεκριμένα, είναι αποδεδειγμένο πως όσα περισσότερα blog posts κάνετε κάθε μήνα τόσο περισσότερο αυξάνεται το traffic που δέχεται το site σας. Για παράδειγμα, αν μία εταιρεία δημοσιεύει 16+ posts ανά μήνα, κερδίζει 3.5 φορές περισσότερο traffic σε σχέση με άλλες που δημοσιεύουν 0-4 posts μηνιαίως. Φροντίστε λοιπόν να αναρτάτε τακτικά, για αυτό προγραμματίστε σωστά τις θεματικές με τις οποίες επιθυμείτε να εμπλουτίσετε το blog σας, ώστε να μην επαναλαμβάνεστε.
Το μέγεθος της εταιρείας
Παράλληλα με τον αριθμό των αναρτήσεων, το μέγεθος της εταιρείας σας είναι επίσης καθοριστικός παράγοντας για το traffic. Εταιρείες που έχουν 1-10 υπαλλήλους και δημοσιεύουν 11+ posts ανά μήνα αποκτούν 3 φορές μεγαλύτερο traffic από εταιρείες του ίδιου μεγέθους που δημοσιεύουν όμως blogposts με μικρότερη συχνότητα. Αντίστοιχα, εταιρείες με 11-25 υπαλλήλους κερδίζουν 3.5 φορές περισσότερο traffic, εάν τα blog posts τους ξεπερνούν τα 11+ ανά μήνα. Επομένως, ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας σας να δημοσιεύετε διαρκώς υλικό, ώστε να κρατάτε το traffic σε υψηλά επίπεδα.
Ο συνολικός αριθμός των αναρτήσεων
Το μεγαλύτερο όφελος των blog posts είναι ότι θα εξακολουθούν να φέρνουν traffic στο website σας για πολύ καιρό μετά την ανάρτησή τους. Αν παράγετε στοχευμένο, ποιοτικό περιεχόμενο, τότε οι αναγνώστες σας θα ψάξουν για παλαιότερα posts σας, θα σας αναζητήσουν στα social media και τελικά πολύ από αυτούς θα μετατραπούν σε νέα leads της σελίδας σας.
Για παράδειγμα, αναλύσαμε τα leads του δικού μας site και διαπιστώσαμε πως πάνω από το 75% των συνολικών views και το 90% των leads μας προέρχονται από παλαιότερα posts. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι μπορείτε να επωφεληθείτε ανά πάσα στιγμή από το παλιό υλικό σας- όσο περισσότερο δημοσιεύετε τόσο περισσότερο παλιό υλικό θα έχετε στο blog σας και τελικά περισσότερα leads μέσα στον χρόνο.
Επομένως,ο συνολικός αριθμός των blog posts είναι εξίσου σημαντικός. Έπειτα από σχολαστικές μετρήσεις καταλήξαμε στο ότι οι εταιρείες που έχουν δημοσιεύσει 401+ συνολικά blog posts παίρνουν 3 φορές περισσότερα leads από άλλες που έχουν δημοσιεύσει συνολικά 1-100 blog posts.