Τα Starbucks, η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ παγκοσμίως, παρουσίασε τη νέα της σειρά από τσάι, την Teavana, στην Ασία, με την οποία έχει ως στόχο να αυξήσει τα κέρδη της έως 3 δισ. δολάρια μέσα στην επόμενη πενταετία.
Η σειρά Teavana θα περιλαμβάνει ροφήματα όπως matcha, μαύρο τσάι με γκρέιπφρουτ και μέλι, παγωμένο πράσινο τσάι με αλόη και φραγκόσυκο, θα κυκλοφορήσει σε 6.200 καταστήματα της Ασίας αυτό το φθινόπωρο, ενώ μέχρι το τέλος του χρόνου θα είναι διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα.
Το κοινό της Ασίας είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει για πρώτη φορά της ποικιλίες τσάι στα τέλη Αυγούστου, ενώ η επέκταση σε Ιαπωνία και Ινδία έχει δρομολογηθεί για Οκτώβρη και Δεκέμβρη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, είναι η πρώτη φορά που τα Starbucks κάνουν μια κίνηση τέτοιας κλίμακας απ’ το 2008.