Τον περασμένο Ιούνιο, ο διευθύνων σύμβουλος της NBCUniversal, Στιβ Μπερκ, περιέγραψε το χειρότερο σενάριο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο: «Ξυπνάμε μια μέρα και η τηλεθέαση είναι μειωμένη κατά 20%. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα οφείλεται στο ότι οι millennials θα ασχολούνται με κάποια φούσκα του Facebook ή του Snapchat, ενώ δεν θα έχουν ιδέα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
!command:ad!
Φαίνεται ότι αυτός ο εφιάλτης έγινε πραγματικότητα στις ΗΠΑ· οι millennials ξέχασαν να ανοίξουν τις τηλεοράσεις τους, απορροφημένοι ίσως με το να τραβούν φωτογραφίες τους εαυτούς τους και να τις στέλνουν μέσω snapchat. Η τηλεθέαση στη ζώνη της υψηλής θεαματικότητας στις κρίσιμες – από πλευράς μάρκετινγκ – ηλικίες από 18 έως 45 μειώθηκε κατά 25% στους Ολυμπιακούς του Ρίο σε σύγκριση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, σύμφωνα με ένα άρθρο του Bloomberg με τίτλο ‘NBC $12 billion Olympic Bet Stumbles, Thanks to Millennials..
Αν και η συνολική τηλεθέαση στις ΗΠΑ ήταν μειωμένη κατά 17% συνολικά, οι χρήστες που έκαναν streaming μέσω της εφαρμογής NBC Sports και της ιστοσελίδας NBCOlympics.com αυξήθηκαν 24% σε σχέση με τους Αγώνες του Λονδίνου. Το μικρότερο τηλεοπτικό κοινό ανάγκασε το NBC να παραχωρήσει δωρεάν τηλεοπτικό χρόνο σε διαφημίσεις για τις οποίες είχε δώσει εγγυήσεις συγκεκριμένου αριθμού τηλεθεατών. Συγκεκριμένα, το NBC είχε υποσχεθεί στους διαφημιστές τηλεοπτικό κοινό 21 εκατομμυρίων νοικοκυριών, αλλά μόλις 18,2 εκατομμύρια το είδαν.
«Οι millennials χαλάνε τα πάντα» μπορεί να πει κάποιος βλέποντας αυτούς τους αριθμούς. Αλλά όχι, καθώς τα κέρδη για το NBC από τους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο αναμένεται να είναι μεγαλύτερα σε σχέση με τους Ολυμπιακούς του 2012.