Πηγή: Greek Internet Markerting
Στο άρθρο αυτό θα σας αποκαλύψω 10 πρακτικούς τρόπους για να φέρετε άμεσα περισσότερους ενεργούς πελάτες στην επιχείρησή σας. Οι πελάτες αυτοί μπορεί να είναι νέοι πελάτες ή παλιοί πελάτες που έχουν αδρανήσει.
Πάμε να δούμε τι προετοιμασία απαιτείται πριν ξεκινήσετε τις ενέργειες που θα σας φέρουν πολλούς πελάτες.
Σημείωση: Για όλες τις μεθόδους που θα αναφέρουμε υπάρχουν αντίστοιχα συμβουλευτικά άρθρα στο δωρεάν βιβλίο μας ή στο Blog μας
Πριν ακόμα κάνετε το παραμικρό για να φέρετε νέους ενεργούς πελάτες, θα πρέπει να έχετε αποφασίσει ποιος είναι ο στόχος, κοινώς τι θέλετε να καταφέρετε. Δεν επαρκεί το να πούμε ότι θέλουμε περισσότερους πελάτες αόριστα. Θα πρέπει να αποσαφηνίσουμε και να έχουμε ξεκάθαρο στο μυαλό μας τι ακριβώς θέλουμε:
ΟΚ! Το αμέσως επόμενο βήμα, είναι να σκεφτούμε ποια είναι η καταπληκτική προσφορά που μπορούμε να κάνουμε, έτσι ώστε να έρθουν αυτοί οι ιδανικοί πελάτες και η αύξηση πωλήσεων, με τρόπο ιδανικό για την επιχείρηση και τους πελάτες.
Η προσφορα θα σκεφτείτε πρέπει να είναι IRRESISTIBLE! Κοινώς θα πρέπει να είναι τόσο καλή που να είναι παράλογο να πει κάποιος με το προφίλ του ιδανικού πελάτη όχι στην προσφορά.
Τώρα που έχετε καταλήξει στο πόσους πελάτες θέλετε, ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες, και ποια είναι η καταπληκή προσφορά που θα τους κάνετε προχωράμε στην επικοινωνία της προσφοράς. Ένα Tip για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των ενεργειών σας είναι να βάλετε ένα Όριο στην προσφορά. Μπορείτ για παράδειγμα να πείτε πως η προσφορά θα ισχύει μέχρι κάποια ημερομηνία ή ότι ισχύει μόνο για συγκεκριμένο αριθμό παραγγελιών.
Πάμε να δούμε πως θα ενημερώσετε το Target Group σας για την καταπληκτική σας προσφορά:
Ένας από τους πιο άμεσους τρόπους για να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας είναι μέσω Email. Αν έχετε ένα μηχανισμό αυτόματης αποστολής Email, και μια έτοιμη λίστα μπορείτε άμεσα να συντάξετε ένα ωραίο πειστικό Email, και να στείλετε την προσφορά στους πελάτες σας. Συμβουλές για τη δομή του ιδανικού Email και το περιεχόμενο του μπορείτε να βρείτε σε παλιότερα άρθρα μας και στο Δωρεάν βιβλίο Internet Marketing που προσφέρουμε.
Αν έχετε μια λίστα με τους πελάτες σας και μια λίστα με υποψήφιους πελάτες, θα σας πρότεινα να στείλετε διαφορετικό Email στην κάθε λίστα. Αν η λίστα σας είναι μικρή γιατί το αντικείμενο σας είναι πολύ εξειδκευμένο (κάτω από 100 email διευθύνσεις) σκεφτείτε για το πως να μπορείτε να εξατομικεύσετε κάθε Email.
Μπορεί να είμαστε υπέρμαχοι του Internet Marketing, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν αξιοποιούμε και άλλες μεθόδους όπως το SMS marketing. Αν έχετε τος αριθμούς των κινητών των παλιών πελατών σας ή ανθρώπων που σας έχουν δώσει το κινητό τους με την θέληση τους για να τους ενημερώνετε μπορείτε άνετα να τους στείλετε μαζικά SMS με μια σύντομη προσφορά ή ένα μήνυμα που θα τους παραπέμπει σε Landing Page όπου θα παρουσιάζετε ολοκληρωμένα την προσφορά σας.
Σε περίπτωση που δεν έχετε ήδη διαφημιστική καμπάνια στο Google, τώρα είναι η ώρα! Μπορείτε να εμφανίζεστε σε αυτούς που ψάχνουν ενεργά για εσάς (με λέξεις-κλειδιά) ή να εμφανίζεστε σε ανθρώπους που συχνάζουν σε συγκεκριμένα Sites (π.χ. Portals, blogs, Youtube, Gmail κ.α.). Επίσης μπορείτε να διαφημίζεστε πιο έντονα σε όσους έχουν ήδη επισκεφτεί το site σας τις τελευταίες μέρες και έχουν φύγει από το site (Remarketing). Αν έχετε ήδη διαφημιστική καμπάνια προσπαθήστε να ανακαλύψετε κρυμένες ευκαιρίες:
Δημιουργήστε μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook που θα φέρνει τους επισκέπτες σε νέο Tab μέσα στη Facebook σελίδα σας (κάτι σαν mini-site) όπου θα παρουσιάζετε την προσφορά. Εναλλακτικά μπορείτε να τους φέρετε στο Site σας.
Ένας άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε τα κοινά Banners που εμφανίζονται δεξιά στο Facebook.
Ένας διαφορετικός τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε μια όμορφη φωτογραφία που θα αναρτήσετε στο Facebook Page σας και μετά θα τη διαφημίσετε (με το κουμπάκι από κάτω: Boost this post) αρκεί η φωτογραφία να έχει λιγότερο από 20% κείμενο
Ένας δυνατός τρόπος είναι να φτιάξετε ένα διαγωνισμό στο Facebook και να χρησιμοποιήστε κατάλληλο Facebook Application, ώστε εκτός από το Like να πάρετε και το ονοματεπώνυμο και το Email του νέου Fan σας. Ακολούθως μπορείτε να χρησμιοποιήσετε το μαζικό Email (Ιδεά Νο1) για να επικοινωνήσετε μαζί τους.
Προσέξτε ποιους θα στοχεύσετε (ηλικία, φύλο, περιοχή, ενδιαφέροντα). Επίσης θα σας έλεγα να δώσετε έμφαση στη στόχευση Φίλοι των Fans της σελίδας. Συνήθως λειτουργεί πολύ καλά 🙂
Αν δείτε τα στατιστικά σας στο Google Analytics ή τις κατατάξεις σας στο Google Webmaster Tools, θα παρατηρήσετε πως υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες λέξεις κλειδιά για τις οποίες βγαίνετε στην πρώτη σελίδα κάτω-κάτω ή στη 2η σελίδα. Στοχεύοντας την προώθηση SEO σε αυτές τις συγκεκριμένες λέξεις μπορείτε γρήγορα να αποκτήσετε πολύ περισσότερη επισκεψιμότητα από αυτές. Μπορεί π.χ. για μια λέξη κλειδί που βγαίνετε στην 11η θέση να έχετε 1% των συνολικών κλικ και αν πάτε στη 1η σελίδα στη μέση να έχετε 5% (ενδεικτικά νούμερα). Με αυτό τον τρόπο με λίγη προσπάθεια μπορείτε να έχετε 5 φορές περισσότερα κλικ από τη λέξη κλειδί!!!
Εδώ και αρκετούς μήνες έχουν εμπλουτιστεί με εκπληκτικό τρόπο οι δυνατότητες διαφήμισης στο Youtube και η ποικιλία μεθόδων στόχευσης. Μπορείτε για παράδειγμα άνετα να στοχεύσετε συγκεκριμένες ηλικίες και φύλο στην Ελλάδα, με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, που παρακολουθούν συκεκριμένα βίντεο και να τους δείξετε ένα διαφημιστικό βίντεο σποτ, πριν παρακολουθήσουν το βίντεο που αναζητούσαν. (Δείτε ένα παράδειγμα ενός δικού μας βίντεο σποτ: www.youtube.com/watch?v=GAzi_iJU47c)
Τη διαφήμιση αυτή μπορείτε να τη στήσετε σχετικά εύκολα μέσα από το Google AdWords. Η δημιουργία του βίντεο μπορεί να γίνει από εσάς ερασιτεχνικά με ένα Powerpoint βίντεο, από μια διαφημιστική ή από μια Online διαφημιστική όπως εμείς. Σημειώστε πως η διαφήμιση αυτή επειδή είναι πολύ καινούρια (και δεν υπάρχει ανταγωνισμός) είναι πάρα πολύ φθηνή. Η εμπειρία μας δείχνει πως για κάθε 100 θεάσεις του βίντεο το κόστος είναι 2 με 3 cents μόνο!!!
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου σχετικά με το πως Πώς Να Φέρετε Πελάτες Άμεσα Στην Επιχείρηση ΕΔΩ