Πηγή: www.emea.gr
Οριστικοποιούνται σταδιακά οι διαδικασίες “επέκτασης” της επιτυχημένης ελληνικής εφαρμογής Taxibeat σε μία ακόμη αγορά του εξωτερικού. Μετά την Αθήνα, το Παρίσι, το Βουκουρέστι, το Όσλο, το Ρίο ντε Τζανέιρο και το Σάο Πάουλο, το Taxibeat θα αναλάβει “κούρσες” και στην Πόλη του Μεξικό, αποκτώντας για πρώτη φορά παρουσία στην Κεντρική Αμερική και ερχόμενο μία “ανάσα” – γεωγραφικά τουλάχιστον – από τη μεγάλη αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
Προς το παρόν, βεβαίως, η ομάδα του Taxibeat (πέρα από τη δημιουργία σχετικής σελίδας στο Facebook και τις μικρές αναφορές στους φίλους της ελληνικής σελίδας που επιβεβαιώνουν την επέκταση στο Μεξικό) κρατάει κλειστά τα “χαρτιά” της, καθώς η προετοιμασία για το “launch” σε μία νέα αγορά αποτελεί μία “ευαίσθητη” διαδικασία για μία εταιρεία, πόσο μάλλον μία startup.
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες που έχει συγκεντρώσει το EMEAgr, το Taxibeat έχει ολοκληρώσει την πρόσληψη του ανθρώπου που θα αναλάβει τη θέση του country manager για το Μεξικό και το “launch” αναμένεται να ανακοινωθεί με κάθε επισημότητα μετά από ένα και πλέον μήνα, οπότε και θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι σχετικές διαδικασίες.
Σημαντική βοήθεια στην νέα προσπάθεια του Taxibeat θα προσθέσει και ο νέος country manager, το “βιογραφικό” του οποίου περιλαμβάνει τόσο ίδιες επιχειρηματικές προσπάθειες όσο και ανάληψη επιτελικών λειτουργικών και επιχειρησιακών ρόλων σε παγκόσμιους τηλεπικοινωνιακούς και τραπεζικούς “κολοσσούς”.
Η επιλογή της αγοράς του Μεξικού από πλευράς Taxibeat μπορεί να κριθεί ως εξαιρετικά ευφυής, καθώς ο συνολικός πληθυσμός της χώρας το 2012 ανήλθε σε 115 εκατ. άτομα, αποτελώντας τη μεγαλύτερη ισπανόφωνη αγορά του κόσμου. Το 36,5% του πληθυσμού (42 εκατ.) είναι χρήστες του ίντερνετ, ενώ το ποσοστό διείσδυσης του ίντερνετ αναμένεται το 2016 να φθάσει στο 53,8%. Πάντως, όσον αφορά στα smartphones, το Μεξικό σε μία λίστα 42 μεγάλων χωρών του κόσμου ισοβαθμεί στην 37η θέση με 8,7 εκατ. συνδρομητές, ένα ποσοστό που ανέρχεται στο 9% περίπου του συνολικού πληθυσμού.
Όσον αφορά στην Πόλη του Μεξικό υπολογίζεται πως συνολικά κυκλοφορούν περί τα 140.000 ταξί (εκ των οποίων πάντως πάνω από τα 40.000 είναι παράνομα καθώς κυκλοφορούν χωρίς άδεια), ενώ και η ίδια η αγορά αντιμετωπίζει ορισμένα προβλήματα, καθώς κάθε χρόνο συμβαίνουν εκατοντάδες επιθέσεις σε επιβάτες ταξί από τέτοιου είδους παράνομους οδηγούς. Σε αυτό το σημείο μπορεί να βασιστεί μία εφαρμογή όπως το Taxibeat προβάλλοντας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που μπορεί να προσφέρει για την ασφάλεια του επιβάτη.
Τέλος, με μία γρήγορη αναζήτηση στο Διαδίκτυο μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι υπάρχουν και άλλες ανάλογες με το Taxibeat εφαρμογές στο Μεξικό, με ονόματα όπως eTaxi, Easy Taxi και Taxi Aviso.
Tο EMEA Business Monitor (www.emea.gr) είναι ένα πρωτοποριακό επιχειρηματικό portal που καλύπτει την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, με έμφαση στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και στις αγορές όπου δραστηριοποιούνται οι ελληνικές επιχειρήσεις, ανοίγοντας νέους δρόμους για την επιχειρηματική και οικονομική ειδησεογραφική πραγματικότητα.
Ένα portal που ανοίγει τις ηλεκτρονικές του σελίδες για να καλύψει, για πρώτη φορά, μεγάλους διεθνείς προορισμούς των ελληνικών επιχειρήσεων, που θεωρούνται leaders στο χώρο τους.
Παράλληλα, ενημερώνει για τα τεκταινόμενα στο εγχώριο οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό πεδίο.
Σε μια εποχή όπου η Ελλάδα αποτελεί το εφαλτήριο για τη χάραξη αναπτυξιακής πολιτικής τόσο στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης όσο και σε εκείνες της Μέσης Ανατολής, το EMEA Business Monitor (www.emea.gr) θα αποτελέσει τον κινητήριο μοχλό ενημέρωσης και καταγραφής των νέων επιχειρηματικών δεδομένων σε όλους τους τομείς.
Στο πλαίσιο αυτό, το EMEA Business Monitor (www.emea.gr) υιοθετεί μια επαγγελματική, έγκυρη και έγκαιρη προσέγγιση, παρέχοντας, στους επισκέπτες – αναγνώστες του, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, έναν πλούτο σφαιρικής και πολύπλευρης πληροφόρησης για όλους τους κλάδους της επιχειρηματικής ενημέρωσης.