Πηγή: www.orbi.gr
Το Twitter είναι απ’ τα πιο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα, στην Ελλάδα οι χρήστες Τwitter είναι περισσότεροι απο 300.000 και οι περισσότεροι απ’ αυτούς είναι ενεργοί, χρησιμοποιώντας το σχεδόν καθημερινά. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν ενδιαφέροντα νέα που μπορείς να μάθεις και φίλοι, συνεργάτες και πελάτες που μπορείς να επικοινωνείς μαζί τους.
Ωστόσο, η βασική διαφορά αυτού του μέσου σε σχέση με το LinkedIn και το Facebook είναι ότι στο Twitter πρωταγωνιστεί κυρίως τοπεριεχόμενο, δηλαδή τα λεγόμενά σου και οι αναφορές που κάνεις. Δεν βασίζεται λοιπόν στις φωτογραφίες και τα βίντεο (όπως συμβαίνει με το Facebook), ούτε στο βιογραφικό (όπως συμβαίνει με το LinkedIn). Γι’ αυτό και στο Twitter, οι περισσότερες συζητήσεις είναι ανοιχτές σ’ όλους τους χρήστες.
Πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Twitter στη δουλειά σου
Το Twitter σου δίνει την ευκαιρία να μιλήσεις με πολλούς χρήστες, ταυτόχρονα. Ενδεικτικά, κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι:
- Παρουσίασε τη δουλειά σου, μίλησε για κάποιο κατόρθωμα ή νέο που αφορά το αντικείμενό σου. Μπορείς επιπλέον να υποστηρίξεις καλύτερα τα παραπάνω, ανεβάζοντας βίντεο ή κοινοποιώντας συνδέσμους από το site σου, το blog σου κλπ.
- Ακόμα, μπορείς να ευχαριστήσεις τους πελάτες σου ή τους συνεργάτες σου δημόσια, κάνοντάς τους mention (για παράδειγμα, βάζοντας το «@» και προσθέτοντας μετά το όνομα του χρήστη που σε αφορά: @friendname).
- Επιπλέον, μπορείς να ξεκινήσεις συζητήσεις σχετικά με τα προϊόντα σου κάνοντας έρευνα για να μάθεις αν ικανοποιείς ή όχι τους πελάτες σου. Παράλληλα, μπορείς να δεις αν είναι ευχαριστημένοι οι πελάτες, όχι μόνο των δικών σου προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και παρεμφερών. Έτσι, κάνοντας μια σύντομη έρευνα αφουγκράζεσαι τις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεσαι.
- Συμμετέχοντας σε ομάδες συζητήσεων που αφορούν το επάγγελμά σου, μπορείς να μάθεις τα τελευταία τεχνολογικά μέσα, να λύσεις απορίες ή να μοιραστείς εμπειρίες και γνώσεις σου. Για να μπορέσεις να συμμετέχεις σε συζητήσεις, χρησιμοποιείς το σύμβολο της δίεσης (#) και μετά προσθέτεις τη λέξη που αντιπροσωπεύει την συζήτηση. Αυτό στο Twitter ονομάζεται hashtag. Για παράδειγμα, αυτή η ομάδα αφορά τους δικηγόρους και δημοσιεύει νέα (με το hashtag #greek_lawyers), επαγγελματικές απορίες κλπ. Αν θέλεις κι εσύ να ανοίξεις συζητήσεις για κάποια θέματα, μπορείς να ενημερώσεις τους followers σου για το πως έχεις ορίσει το hashtag σου.
- Συμπληρωματικά μ’ όλα τα παραπάνω και για την καλύτερη οργάνωσή σου, όρισε ομάδες με τους followers σου (Twitter Lists). Η λειτουργία αυτή σου δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείς όλα τα tweets που κάνει η ομάδα που σε αφορά. Για παράδειγμα, μπορείς να οργανώσεις μια λίστα με τους πελάτες σου και ξεκινώντας συζητήσεις ή υποστήριξη για τα προϊόντα σου, μπορείς να παρακολουθείς τι τους αρέσει, τα παράπονά τους κλπ.
- Τέλος, αν είσαι χρήστης του Orbi μπορείς να εκμεταλλευτείς τη νέα λειτουργικότητα που σου προσφέρει η ανανεωμένη Αρχική Σελίδα όσον αφορά στο Twitter. Έτσι, μπορείς να ενημερώνεσαι για τα νέα των πελατών και των επαφών σου και όλα όσα συμβαίνουν στο Twitter, με μια ματιά, μέσα απ’ το Orbi!
Αν ενδιαφέρεσαι για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Twitter, μπορείς να δεις εδώ και εδώ.