Τον προηγούμενο χρόνο, το Facebook έδωσε τη δυνατότητα στους διαφημιστές να προωθήσουν το brand τους μέσω ενός τύπου διαφήμισης ονόματι ”Carousel Ads”, και μόλις πριν από 2 μήνες η ίδια ιδιότητα έγινε διαθέσιμη και στο Instagram. Mε την συγκεκριμένη επιλογή οι διαφημιστές είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάζουν το brand τους μέσω ενός ιδιαίτερα ελκυστικού feature.
Πιο συγκεκριμένα, τα Carousel Ads δίνουν την ευκαιρία στο χρήστη να δει πολλαπλές φωτογραφίες και links σε ένα ad, κάτι το οποίο οι marketers ανακάλυψαν πως είναι αρκετά αποδοτικό.
Έτσι, το Facebook ανακοίνωσε μέσα στο Μάιο ότι άρχισε να λειτουργεί το Carousel Format και για διαφημίσεις σε Mobile Apps. Επομένως, πλέον θα υποστηρίζει τη δυνατότητα να εμφανίζονται 5 φωτογραφίες με links και σε mobile. To Facebook Carousel Format είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για τους χρήστες διότι είναι διαδραστικό, τραβά εύκολα την προσοχή του χρήστη και ενισχύει την εικόνα του brand. Η χρήση του format αυτού μάλιστα έχει παρατηρηθεί ότι μειώνει κατά 30-50% το cost-per-conversion, σε σχέση με τις εικόνες που παρουσιάζονται μεμονωμένες, και 20-30% το cost-per-click.