αθημερινά όλοι μας γινόμαστε αποδέκτες αναρίθμητων τακτικών digital marketing (digital storytelling, email campaigns, mobile marketing, social media campaigns με στόχο τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών), τις οποίες χρησιμοποιούν οι εταιρίες σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Αυτό συμβαίνει προκειμένου να αδράξουν καινούργιες ευκαιρίες, αλλά κυρίως για να παρέχουν περισσότερο προσωποποιημένες υπηρεσίες ώστε να αυξηθεί το brand loyalty.
Πέραν όμως από αυτές τις τακτικές, ευκαιρίες βρίσκονται και στηγνώση που μπορούμε να αποκομίσουμε για τον «κρυφό» τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο εγκέφαλός μας!
Αποδεδειγμένα όλοι οι άνθρωποι αγαπάμε τις εικόνες και πολύ περισσότερο αυτές που εμπεριέχουν κίνηση. Μάλιστα, δεν είναι τυχαίο που έρευνες δείχνουν ότι το 64% των ανθρώπων είναι οπτικοί τύποι και έτσι εξηγείται που υπάρχει προτίμηση για το visual content!
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
Σύμφωνα με την επιστήμη του Neuroscience Marketing (ή αλλιώ Neuromarketing), τα οπτικά ερεθίσματα ενεργοποιούν τους νευρώνες αντικατοπτρισμού. Οι νευρώνες αυτοί, με τη σειρά τους πυροδοτούν τα μέρη του εγκεφάλου μας, τα οποία υποσυνείδητα μας πείθουν πως αυτό που βλέπουμε είναι αυθεντικό. Με έναν τρόπο, μας οδηγούν σε συναισθήματα τα οποία διαμορφώνουν την ψυχολογία, τη σκέψη μας και τέλος τη λήψη αποφάσεων. Θα μπορούσαμε επομένως να πούμε πως τα οπτικά ερεθίσματα, μας οδηγούν σε συναισθήματα και διαδικασίες σκέψης που μας αναγκάζουν κατά κάποιον τρόπο να ενεργούμε παρορμητικά!
suit.gr