Διανύουμε την 6η Εποχή στο Digital Marketing & ο κατακλυσμός πληροφοριών στον χώρο του martech (marketing+technology) γίνεται όλο και πιο αντιληπτός στην καθημερινότητά μας. Η Ψηφιακή Επανάσταση είναι παντού γύρω μας: monitoring tools, social media evolution, branding content buzz, new search engines, video live streaming, mobile marketing trends & apps, ΙοΤ, drones, e-commerce, analytics, clouds κλπ.
Ποιες στρατηγικές είναι οι ιδανικές για κάθε εταιρεία και agency; Το branding content χρειάζεται άμεσα επαναπροσδιορισμό με πιο ποιοτική χροιά; Oι πελάτες μας,
μήπως νιώθουν να ασφυκτιούν σε αυτό το online χάος και έχουν την ανάγκη μιας
πιο προσωπικής, ουσιαστικής επαφής, μέσω ενός one-of-a-kind ‘’storytelling’’;
Ποιά εργαλεία είναι τα πιο σημαντικά και με ποιά κοινωνικά δίκτυα μπορούν να συνδυαστούν για να έχουν το ανάλογο traffic, reach, loyalty, ικανοποιημένους fans, αξιόπιστα μετρήσιμα data κλπ…
Η λίστα είναι αρκετά μεγάλη, αλλά επειδή δεν θέλουμε να χαθείτε μέσα σε αυτό το αχανές δάσος ψηφιακής γνώσης, θα ρίξουμε λίγο φως στο θέμα. Παρακολουθήσαμε τα καλύτερα διεθνή συνέδρια και events μέχρι τώρα μαζί με guru marketers και social media experts.
Με μεγάλη μας χαρά, λοιπόν, μοιραζόμαστε μαζί σας τα πιο hot στατιστικά!
Highlights Social Media Marketing World, San Diego (#SMM15), CMWorld Sydney 2015, Adobe Summit 2015, SMX Summit ‘15 & Social Media Week-Worldwide Conference February ’15
- 56% of marketers : θέλουν να να βελτιώσουν την online παρουσία τους
- 78% of marketers: υποστηρίζουν ότι τα social media αυξάνουν το traffic
- LinkedIn : είναι το 2ο σε κατάταξη social media σε ενδιαφέρον μετά το Facebook
- ‘’2015: The year of video marketing’’ ® 360% αύξηση στα video-Facebook’s News Feed, αλλά το Youtube παραμένει ακόμη ισχυρό
- 93% of marketers: χρησιμοποιούν το Facebook & 62% των marketers θέλουν να αυξήσουν το ποσοστό αυτό μέσα στο 2015
- 58% of marketers: δεν γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιήσουν το ROI & το 88% θέλουν να βελτιώσουν την μέτρηση δεδομένων στα social media
- Video Apps Tools#1: Screencast, Camtasia, Flipagram, Magisto, Directr
- Φωτογραφίες στο Facebook πλέον έχουν το Χαμηλότερο Reach:
Τα Videos έρχονται 1η θέση σε Organic Reach και μετά ακολουθούν τα status/links - Travelers επικεντρώνουν στο mobile: Ανοίγουν τα smartphones’ apps 25times την ημέρα
- Real–time marketing: οι αυθεντικές εμπειρίες θα μας απασχολήσουν περισσότερο, ζούμε στο ΤΩΡΑ. Επιπλέον χρησιμοποιώντας το real-time αυξάνεται το conversion rate κατά 26%
- Pinterest: Στοχεύει να γίνει η νέα εκσυγχρονισμένη Google και ακόμη είναι το καλύτερο δίκτυο όσον αφορά το food content
- Content Curation-Search Engine-Sharing Tools#2: Buzzsumo, ContentGems, Nuzzle, Uprise.io, Coschedule.com
- Top Highlights από τους καλύτερους marketing experts:
‘’Stop automation of content, go ‘’Artisanal’’ by @GuyKawasaki,
Use ‘’Google Trends’’ to decide what your customer are interested in,
Customer Service: The ‘’New Marketing’’, HtoH (Human toHuman) – personalized experiences will be the main priority , SHARE: It will be the Holy Grail of Facebook
- Content Curation 9-1-1 Rule: 9 x Content of Others – advocates, influencers, fans1 x your Content that adds great value 1 x Promoted Content
- To Brand Storytelling αρχίζει να αυξάνεται δραματικά: ‘Το πόσο καλά λες μια ιστορία καθορίζει το πόσο καλά θα πουν αυτή την ιστορία οι πελάτες σου’’
- Tools#3: Facebook’s Post Planner App – σε βοηθάει να προβλέψεις ποιο περιεχόμενο έχει καλύτερα αποτελέσματα-reach, engagement κλπ…
- Οι περισσότεροι χρήστες στο Facebook δεν βλέπουν τo περιεχόμενο των branding post– Μόνο το 6% από αυτούς!
- Tools#4 Twitter: Socialgrow – δες πόσοι και ποιοι χρήστες είναι active και πάνω σε ποιο θέμα, Social Bro – άμεσες καμπάνιες σε μορφή μυνήματος, direct message campaigns, monetize, analyze, engage audience
- Tools#5: Inboundwriter – καθόρισε ποια θέματα είναι πιο πετυχημένα
- Tools#6: Heyo – Δημιούργησε campaigns, contensts, sweeptakes στο Facebook ή σε ένα mobile app, +είναι το νέο ‘’e-commerce’’ του facebook!
- Tools#7 Podcasts: freepodcastcourse.com –δημιούργησε το δικό σου podcast σε 15ημέρες
- Tools8# SM Management: AgoraPulse – ‘’temple’’ of management για όλα τα Social Media channels
- Slideshare: Drives traffic & email opt-ins
- To 65% είναι visual learners αλλά μόνο το 40% μοιράζεται visual content
- Tools#8 Social Media Monitoring & Search: SocialMention, Mention (replaced Google Alerts), Talkwalker, TweetReach, Topsy, Hootsuite
Καλή σας επιτυχία!
Άρθρο από: Nicole-Savvina Kotronarou
Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, με μεταπτυχιακό στο Marketing στο ALBA Graduate Business School. Η εργασιακή της εμπειρία έχει επίκεντρο την επικοινωνία, το ψηφιακό marketing και το project management σε πολυεθνικές εταιρείες και digital agencies. Σήμερα, στο Athens Digital Lab του δήμου Αθηναίων, δημιουργεί μαζί με νέους επιχειρηματίες, πρωτότυπες τεχνολογικές λύσεις που δίνουν νέα πνοή στην καθημερινότητά μας και αλλάζουν την Αθήνα. Στον ελεύθερό της χρόνο αποτυπώνει urban ιστορίες στο φωτογραφικό φακό, ανακαλύπτει νέα coffee spots, εξερευνά ελληνικούς αμπελώνες και δηλώνει ενθουσιώδης με τα ταξίδια, τη γαστρονομία και το pilates.