Τα κοινωνικά εργαλεία μας βομβαρδίζουν συνεχώς και είναι σίγουρο πως θα έχουν την τιμητική τους σε κάθε τομέα του digital marketing. To Facebook, o ηγέτης των κοινωνικών δικτύων δεν σταματά να εκπλήσσει όπως πάντα, developers αλλά και marketers. Oι συχνές αλλαγές στον αλγόριθμο και τα εργαλεία publishing είναι πάντα στο επίκεντρο των ειδήσεων.
Με το F8 Developers Conference τον περασμένο μήνα μάθαμε αρκετά για τις μελλοντικά τους σχέδια αλλά μας περιμένουν μεγαλύτερες περιπέτειες. Το Facebook όπως και άλλα δίκτυα από εδώ και πέρα, στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας χρηστών/καταναλωτών με τα καλύτερα δυνατά μέσα (για B2B & B2C), μιας και μόνο το 38% νιώθουν απόλυτα ικανοποιημένοι.
Πριν από μερικές ημέρες είχαμε την και έναρξη του Messenger.com, μιας εντελώς ανεξάρτητης web πλατφόρμας, η οποία έρχεται μαζί με desktop ειδοποιήσεις. Η στρατηγική αυτή του Facebook μας προετοιμάζει για το νέο εργαλείο επικοινωνίας και εμείς περιμένουμε ανυπόμονα για τις επόμενες καυτές ανακοινώσεις!
Όσο για την αλληλεπίδραση brands-customers, έχουμε διαπιστώσει ότι για να προσελκύσεις τους fans σου, η χρήση των διαφημίσεων είναι απαραίτητη. Βέβαια με την πολλαπλά εργαλεία publishing μπορείς να κάνεις την διαφορά. Άλλωστε παρατηρήσαμε γρήγορα τη διαφορά στα insights των brand pages’ μετά το Call-to-Action Button (Sign Up, Book Now, Use App, Shop Now, Watch Video).
Τώρα όμως, ήρθε η στιγμή να μάθετε τα ”new-born” post εργαλεία, τα οποία αν και έχουν τεθεί σε λειτουργία από τις αρχές του έτους, ελάχιστοι γνωρίζουν για αυτά και τη χρησιμότητά τους.
Target Interests
Eπιτρέπει να προσθέσετε συγκεκριμένους τομείς ενδιαφέροντος (λέξεις-φράσες) που θα σχετίζονται με τους fans σας μέσα σε ένα post. Επίσης, οι έμποροι λιανικής μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να προβάλουν ειδικής κατηγορίας αντικείμενα. Ακόμη, επαγγελματίες/υπηρεσίες από άλλες κατηγορίες, όπως ένα παραθαλάσσιο boutique luxury hotel, μπορεί να στοχεύσει σε όσους τους αρέσει η πολυτελής διαμονή, η εκλεκτή κουζίνα, τα ταξίδια σε νησιά, το εκλεπτυσμένο στυλ, water sports κ.ά.
’End Date’’ for Posts
Μπορείτε να αφαιρέσετε παλαιότερα post από το Newsfeed ενώ υπάρχει η δυνατότητα να εμφανίζονται στην σελίδα σας, όσα φυσικά έχουν προβληθεί από τα τέλη του 2014 και μετά. Επιπλέον, όταν δημιουργείτε ένα νέο post μπορείτε να επιλέξετε μια ημερομηνία λήξης κατά την οποία το post θα σταματά να εμφανίζεται. Είναι ιδανικό για προσφορές περιορισμένης διάρκειας ή για έκτακτες ειδήσεις συγκεκριμένου χρόνου.
***Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία και των δυο: Ενεργοποίηση του ”Targeting” στις ρυθμίσεις της σελίδα σας.
Τι περιμένετε; Oργανωθείτε καλύτερα, μάθετε τι αρέσει πραγματικά στο κοινό σας, εντυπωσιάστε με την στρατηγική και το δημιουργικό σας περιεχόμενο….
Keep yourself updated & blow them away!