Wearables!
Η νέα πρωτοποριακή σειρά από «έξυπνες» συσκευές έχει κάνει την εμφάνισή της για τα καλά. Αναφερόμαστε στα νέα hot τεχνολογικά προϊόντα, wearables, τα οποία έχουν γνωρίσει μεγάλη απήχηση. Έρευνες δείχνουν ότι οι ηλεκτρονικές συσκευές που «φοριούνται», όπως για παράδειγμα τα ηλεκτρονικά ρολόγια, έχουν γίνει πολύ διαδεδομένες, ειδικά μετά το MWC ’15 και τον ερχομό του Apple Watch.
Μάλιστα, ύστερα από μελέτες υπολογίζεται ότι το 2019 το μέγεθος αντίστοιχων συσκευών ανά τον κόσμο θα είναι συνολικά 578 εκατομμύρια, σε αντίθεση με τα 109 εκ. το 2014 και τα 170 εκ. το 2015. Ναι, καλά καταλάβατε! Πρόκειται για τη νέα τεχνολογική έκρηξη.
Και όπως κάθε νέα έκρηξη, έτσι και αυτή εισάγει κάποια νέα δεδομένα στο χώρο του ψηφιακού marketing, τα οποία κάθε marketer, advertiser και digitalαίος θα πρέπει να λάβει υπόψη του.
Τα λεγόμενα wearables φαίνεται ότι εκτός από την τεράστια εξάπλωσή τους, προτιμούνται από τους καταναλωτές και για χρήσεις οι οποίες μέχρι στιγμής άνηκαν στα smartphones. Συγκεκριμένα, μεταξύ των Αμερικάνων καταναλωτών, κατόχων κινητών τηλεφώνων, μεγαλύτερο ποσοστό από τα δύο τρίτα δηλώνουν ότι προτιμούν τα ρολόγια (ή αντίστοιχες συσκευές που φοριούνται) από τα κινητά προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους στα καταστήματα.
suit.gr