Κοινές τεχνικές που συστήνουν οι υπεύθυνοι Ανθρώπινου Δυναμικού.
Ένας από τους μεγαλύτερους πόνους στη ζωή είναι να κάνεις αίτηση για μια θέση εργασίας, ενώ ταυτόχρονα συνειδητοποιείς ότι οι πιθανότητες να πάρεις τη δουλειά είναι ίσες με αυτές να κερδίσεις το λαχείο με ένα δελτίο που βρήκες πεταμένο στο δρόμο.
Αμέσως μόλις υποβάλετε την αίτηση, γίνεστε αυτόματα ένας αριθμός στη βάση δεδομένων της εταιρείας. Αν μάλιστα πρόκειται για μία μεγάλη επιχείρηση, το βιογραφικό σας ίσως δεν διαβαστεί ποτέ από κανέναν, καθώς οι αιτήσεις ενδεχομένως να απαριθμούνται σε χιλιάδες.
Αν, όμως, αφιερώσετε μερικά λεπτά για να ενεργήσετε όπως ένα επαγγελματίας στις προλήψεις, θα κάνετε την αναζήτηση εργασίας πιο έξυπνη και πιο δυναμική-έχοντας σαφώς καλύτερα αποτελέσματα. Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Recruiter.com, Miles Jennings, προτείνει τέσσερα πράγματα τα οποία μπορείτε να εφαρμόσετε:
Οι περισσότερες θέσεις εργασίας δημοσιεύονται από πολυάσχολους ανθρώπους, οι οποίοι χρησιμοποιούν έτοιμα υποδείγματα που τους έχουν δοθεί από τμήματα ανθρώπινου δυναμικού ή από εταιρείες που παρέχουν τέτοιου είδους υπηρεσίες. Ψάξτε, λοιπόν, για λέξεις-κλειδιά οι οποίες θα ξεχωρίζουν-δεν θα συμπεριλαμβάνονται δηλαδή στα συνήθη υποδείγματα βιογραφικών ή αιτήσεων για εργασία.
Αναζητήστε εκφράσεις έξω από το στενό πλαίσιο ενός βιογραφικού. Χρησιμοποιείστε περιγραφές για μοναδικά project μίας επιχείρησης στην οποία έχετε εργαστεί ή ενός εξειδικευμένου πεδίου στο οποίο έχετε εκπαιδευτεί. Ξεχάστε λέξεις όπως «μηχανικός λογισμικού» ή «σχεδιασμός και ανάπτυξη». Προτιμήστε λέξεις και εκφράσεις όπως για παράδειγμα «μέλος της ομάδας ανάπτυξης ηλεκτρονικής πλατφόρμας».