Πηγή: www.bankwars.gr
Ολοκληρώθηκε χθες το απόγευμα στον πολυχώρο The Hub Events η δεύτερη φάση του Zerofund, όπου 12 ελληνικές startups παρουσίασαν την ιδέα τους στο κοινό με στόχο να συγκεντρώσουν το ποσό των 700 ευρώ για να περάσουν στην αμέσως επόμενη φάση.
Σημειώνεται ότι στο αμέσως επόμενο στάδιο οι ομάδες που κατάφεραν χθες να να συγκεντρώσουν τα παραπάνω χρήματα από τους παρευρισκόμενους θα κληθούν να αναπτύξουν το προϊόν/υπηρεσία (minimum viable product) και να το λανσάρουν συγκεντρώνοντας όσους περισσότερους χρήστες μπορούν, με τελική προθεσμία την 23η Απριλίου.
Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν χθες πάνε απευθείας στους συνεργατικούς χώρους CoLab και 123p για να καλυφθούν τα βασικά τους έξοδα κατά την διάρκεια του ενός μήνα όπου οι startups θα δουλεύουν το προϊόν τους.
Μια (τουλάχιστον) startup που θα καταφέρει στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να χτίσει το καλύτερο προϊόν/υπηρεσία θα ετοιμάσει τις βαλίτσες της για ΗΠΑ όπου θα λάβει χρηματοδότηση ύψους 65.000 δολλαρίων από το Mindethebridge και θα συμμετάσχει στο τριμηνιαίο εκπαιδευτικό του πρόγραμμα (acceleration program).
Οι startups που πέρασαν στην επόμενη φάση του Zerofund είναι οι εξής:
Missum: Αξιοποιώντας τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης το missum αφορά σε μια ιδέα για την δημιουργία ενός προσωποποιημένου-μοναδικού για κάθε χρήστη περιοδικού ανάλογα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του. Σαρώνοντας πληροφορίες από από Twitter, Facebook. RSS news feeds, το missum φιλτράρει τα άρθρα ανάλογα με τις προτιμήσεις/προφίλ του χρήστη επισημαίνοντας του επιπλέον τις αντίθετες απόψεις/σημεία ώστε να μπορεί να «διυλίσει» το εισερχόμενο ρεύμα των πληροφοριών καταλήγοντας στην σωστή πληροφορία που ψάχνει.
N–EverAlone : Αξιοποιώντας την δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η ιδέα αυτή αφορά στην παροχή μιας ιδιότυπης υπηρεσίας: η ομάδα του N-EverAlone αναλαμβάνει να ποστάρει μηνύματα αγάπης παρουσιάζοντας/χρησιμοποιώντας ένα πραγματικό πρόσωπο ως ταίρι του χρήστη με τον τελευταίο/α να «παίρνει το αίμα του πίσω» από τον/την πρώην.
Periploos: Μια πλατφόρμα που βοηθάει τους ταξιδιώτες να οργανώσουν και να προωθήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες σύμφωνα με το budget τους. Ο χρήστης δεν έχει παρά να εισάγει στο σύστημα το σύνολο των χρημάτων που μπορεί να διαθέσει για το ταξίδι του και τις ημερομηνίες που θα ταξιδέψει. Κάνοντας την αναζήτησή του με βάση αυτά τα δύο στοιχεία, θα του εμφανιστούν ταξιδιωτικά «πακέτα» φτοαγμένα από άλλους χρήστες με προτάσεις για διαμονή, ψυχαγωγία, μεταφορά κοκ για να μπορέσει να διαλέξει αυτό που του αρμόζει καλύτερα και να κλείσει τελικά το ταξίδι του.
Pinobo: Ένας ψηφιακός πίνακας όπου ο χρήστης μπορεί να αναρτήσει φωτογραφίες, βίντεο, σημειώσεις με βάση διάφορα templates και να τα μοιραστεί με τους φίλους του.
Pollfish: Μια πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργήσει την δική του διαδικτυακή έρευνα (survey) απευθύνοντας την στο τεράστιο πλήθος των χρηστών κινητών τηλεφώνων. Ο χρήστης θα λάβει έγκαιρες απαντήσεις άρα και αποτελέσματα στην έρευνά του ενώ επιπλέον οι προγραμματιστές για κινητά τηλέφωνα μπορούν να επωφεληθούν από τις διαδικτυακές έρευνες ως πηγή εσόδου.
Της Ελένης Νάτση