Πολλοί από εμάς χρησιμοποιούν τα Facebook groups κυρίως γιαnetworking και socializing, αλλά έχετε σκεφτεί να δημιουργήσετε groups με στόχο την ανάπτυξη του brand σας και την καλλιέργεια των σχέσεων με τους πελάτες σας;
Παρακάτω θα βρείτε απλά tips για τη χρήση των Facebook groups προς όφελος της επιχείρησής σας.
Δημιουργήστε groups που προορίζονται για τους πιο πιστούς και αφοσιωμένους πελάτες σας, δηλαδή για αυτούς που πιστεύουν στο όραμα και τα προϊόντα της εταιρείας σας. Είναι σημαντικό να φτιάξετε αυτά τα groups από loyal fans, που ονομάζονται ambassador groups ήcommunity groups. Μέσω αυτών μπορείτε να κάνετε buzz για τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και την εταιρεία σας.
Η διαχείριση και διατήρηση των loyal fans στο group είναι μεγάλης σημασίας και μπορεί να επιτευχθεί αρκετά εύκολα. Φροντίστε να καλομαθαίνετε τους fans και να τους κάνετε να νιώθουν ξεχωριστοί. Μία καλή ιδέα για παράδειγμα είναι να τους κάνετε μικρά δωράκια. Επίσης, να τους ευχαριστείτε σε τακτική βάση, για την βοήθειά τους στο να πετύχετε τους στόχους σας και να υλοποιήσετε το όραμα για την εταιρεία σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Facebook groups ακόμη για να πάρετε feedback για τα νέα σας προϊόντα και να απαντάτε σε ερωτήσεις που αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Επίσης, μπορείτε να μοιράζεστε με το κοινό σας τα επιτεύγματα και τα βραβεία που κερδίζετε και σίγουρα οι περισσότερο loyal θα το μοιράσουν μέσα στα social media.
Ένα άλλο group που μπορείτε να φτιάξετε είναι για τους υπάρχοντες πελάτες σας. Για να χτίσετε αυτό το community μπορείτε να καλείτε στο group τους πελάτες που μόλις πραγματοποίησαν μια αγορά.
Εξηγήστε στο about το όραμα της εταιρείας σας και πως το group αυτό λειτουργεί, ώστε οι νέοι fans του group να μαθαίνουν νέα, να μοιράζονται ιδέες, να συνδέονται με άλλα μέλη και να επικοινωνούν το brand name σας. Καλό θα ήταν ακόμη, να δίνετε ένα link του group στοwelcome e-mail και στο sign-up page, ώστε να βλέπετε πόσοι από τους πελάτες σας έχουν ήδη γίνει μέλη και σε πόσους ακόμα μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε invite.