Ιστορική ημέρα που -λένε οι SEO– ότι θα φέρει τα πάνω κάτω. Και μάλλον μιλούν κυριολεκτικά, αφού λένε για αποτελέσματα στο Google, τα οποία από τις πρώτες θέσεις θα βρεθούν στις χαμηλότερες θέσεις ή ίσως και σε σελίδες κάτω της πρώτης.
Ο λόγος είναι αυτός που είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενη ανάρτηση: Αν το websiteδεν είναι mobile-friendly με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η Google θα το λάβει σοβαρά υπόψη της, αρχής γενομένης της 21ης Απριλίου και θα το ρίξει.
Και εδώ αρχίζει ίσως το ενδιαφέρον κομμάτι, αφού για μία ακόμα φορά το SEO δείχνει να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από άλλους ρόλους μέσα στην εταιρεία ή στο agency, όπως αυτή του developer. Χωρίς επιπλέον δουλειά ενός designer και ενός developer, πώς θα αποκτήσετε το responsive website που χρειάζεστε για να μην σας ρίξει η Google στα μαύρα κατάστιχά της;