To F8 Facebook Developer Conference πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη και όπως ήταν φυσικό είναι στο επίκεντρο των ειδήσεων ξανά. Έχοντας λοιπόν παρακολουθήσει μέσω live streaming τα νέα του αγαπημένου μας κοινωνικού δικτύου μοιραζόμαστε μαζί σας τα καλύτερα highlights! Αυτή την φορά το Facebook Messenger ήταν στο προσκήνιο. Ανοίγοντας το API για τους προγραμματιστές και τις επιχειρήσεις, το Facebook έχει μετατρέψει μία για πάντα το Messenger! Βέβαια μετά την ανακοίνωση για την λειτουργικότητα της μεταφοράς χρημάτων ήταν αναμενόμενο το τι θα επακολουθούσε…
Η νέα ενέργεια θα βοηθήσει αρκετά τους χρήστες να βιώσουν μια καλύτερη εμπειρία μέσω δημιουργικών apps. Για να σας ενσωματώσουμε στο παρόν κλίμα, κάθε χρήστης θα μπορεί να κάνει ”install” μιας νέας εφαρμογής κατά την διάρκεια του chat χωρίς να βγαίνει από την εφαρμογή…
Εκτός βέβαια από τις B2C εκπλήξεις, μάθαμε για τις νέες λειτουργίες του Messenger που αφορούν B2B. Ο David Marcus, επικεφαλής των προϊόντων messaging του Facebook ανακοίνωσε το Business Messenger, μια πλατφόρμα η οποία βελτιώνει την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ των ατόμων και των επιχειρήσεων. Για παράδειγμα, μετά την ολοκλήρωση της αγοράς του προϊόντος, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν εάν θέλουν να λαμβάνουν ενημερώσεις από το brand μέσω Messenger. Αυτές οι ενημερώσεις μπορούν να περιλαμβάνουν επιβεβαιώσεις παραγγελίας και ενημερώσεις κατάστασης shipping. Επιπλέον, Ο Marcus δήλωσε ότι οι χρήστες θα μπορούν να εκτελούν βασικές δράσεις όπως τροποποίηση, παρακολούθηση ή την επιστροφή μιας παραγγελίας.
Ο Facebook CEO Mark Zuckerberg, μας επιφύλαξε το πιο εντυπωσιακό για το τέλος και αυτό ήταν το 360° βίντεο για την κεντρική σελίδα ειδήσεων-Νews Feed. Μετράμε ήδη ένα χρόνο αφότου το Facebook ανακοίνωσε την αγορά του Oculus Rift, μια τεχνολογική εταιρεία εικονικής πραγματικότητας. Επίσης λίγους μήνες μετά, ακούσαμε το YouTube να ενσωματώνει στην δική του πλατφόρμα την λειτουργία των 360° βίντεο…
Πριν μερικά χρόνια δίναμε έμφαση στο απλό περιεχόμενο και στην συνέχεια στις εικόνες. Όμως, το 2015 αναμένεται να είναι η αγαπημένη χρονιά του video content. Facebook, Youtube, Vimeo & Pinterest θα είναι τα κυρίαρχα κοινωνικά δίκτυα που θα μας απασχολήσουν καθώς και μία μεγάλη ποικιλία από online tools και apps που θα δημιουργήσουν mega video buzz!
Mην ξεχνάμε ό,τι με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας με drones, IoT, Big Data, robots & wearables δεν αποκλείεται μέχρι το 2020 να έχουμε κατακλειστεί από συσκευές virtual reality. Αν πάρουμε μάλιστα ως δεδομένο και το πρόσφατο launch του Periscope- live-streaming Twitter app- και του Meerkat ίδιας λειτουργίας με λίγο διαφορετικά στοιχεία, το μέλλον των live broadcasting θα γίνει ένα 360° video trend!
Άρθρο από: Nicole-Savvina Kotronarou
Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, με μεταπτυχιακό στο Marketing στο ALBA Graduate Business School. Η εργασιακή της εμπειρία έχει επίκεντρο την επικοινωνία, το ψηφιακό marketing και το project management σε πολυεθνικές εταιρείες και digital agencies. Σήμερα, στο Athens Digital Lab του δήμου Αθηναίων, δημιουργεί μαζί με νέους επιχειρηματίες, πρωτότυπες τεχνολογικές λύσεις που δίνουν νέα πνοή στην καθημερινότητά μας και αλλάζουν την Αθήνα. Στον ελεύθερό της χρόνο αποτυπώνει urban ιστορίες στο φωτογραφικό φακό, ανακαλύπτει νέα coffee spots, εξερευνά ελληνικούς αμπελώνες και δηλώνει ενθουσιώδης με τα ταξίδια, τη γαστρονομία και το pilates.