Το ξέρετε το αίνιγμα με τον προπονητή και τους δρομείς;
Ένας προπονητής μπορεί να επιλέξει μεταξύ ενός δρομέα που έχει κάνει πολύ προετοιμασία και είναι στο top της φυσικής του κατάστασης και ενός δρομέα που δεν είχε κάνει καμία προετοιμασία. Ο προπονητής βρίσκεται σε δίλημμα γιατί και οι δύο αθλητές κάνουν τον ίδιο χρόνο στο στίβο, όπου αθλούνται. Ποιον πρέπει να επιλέξει;
Επιφανειακά, η απάντηση είναι πως φυσικά πρέπει να επιλέξει το δρομέα που έχει κάνει την προετοιμασία του και είναι έτοιμος. Η σωστή απάντηση όμως είναι πως πρέπει να επιλέξει τον δεύτερο. Και ο λόγος είναι πως εφόσον και οι δύο αθλητές έχουν τις ίδιες επιδόσεις, ο προπονητής πρέπει να εστιάσει σε αυτόν που δεν έχει κάνει την προετοιμασία του, γιατί αυτός είναι εκείνος που έχει και πολύ περιθώριο για να βελτιωθεί. Ο πρώτος αθλητής είναι ήδη πολύ κοντά σε αυτό που μπορεί να δώσει και άρα ο προπονητής δε θα μπορέσει να τον κάνει να επιτύχει καλύτερες επιδόσεις.
Αυτού του είδους η απάντηση σε τέτοια ερωτήματα είναι αντίθετη στην εύκολη λογική. Αυτό το ονομάζουν οι Αμερικάνοι counter-intuitive, γιατί πάει κόντρα στο ένστικτο.
Η εισαγωγή αυτή ήταν για να σας βάλει στο κατάλληλο mood, για να δείτε κάτω από την επιφάνεια σε κάποια πράγματα, καθώς θα συγκρίνουμε τα τρία βασικά formats τωνFacebook Ads:
Ποια από τα τρία θα λέγατε πως φέρνει καλύτερα αποτελέσματα μετά το click; Ταnewsfeed ads σας έρχονται στο μυαλό, έτσι δεν είναι; Να λοιπόν που 9 φορές στις 10 θα κάνατε λάθος.