New Facebook feature: Ads Relevance Score

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Το Facebook προσπαθεί συνεχώς να βελτιστοποιεί τις υπηρεσίες του προς τους χρήστες αλλά και προς τα brands. Στα πλαίσια των προσπαθειών αυτών, λάνσαρε πριν λίγες μέρες το Relevance Score για τα Facebook Ads. Όπως και στα Google Ads, έτσι και εδώ όσο μεγαλύτερο το Relevance Score, τόσο μικρότερο το CPC.

Πώς ορίζεται το Relevance score;

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του Facebook, «το Relevance Score των Facebook Ads υπολογίζεται σύμφωνα με το θετικό και το αρνητικό feedback που αναμένεται να πάρει ένα ad από το target audience του. Όσο περισσότερα θετικά reactions αναμένεται να πάρει μια διαφήμιση, τόσο μεγαλύτερο είναι το Relevance Score που λαμβάνει. (Οι θετικοί δείκτες εξαρτώνται από το στόχο της εκάστοτε διαφήμισης, όπως για παράδειγμα video views ή conversions). Όσο περισσότερο αναμένουμε οι χρήστες να κάνουν hide ή report  τη διαφήμιση, τόσο μειώνεται και το αντίστοιχο score της».

Πώς, όμως, το Relevance Score βοηθά τους advertisers;

New Facebook feature: Ads Relevance Score

1. Μειώνει το κόστος προσέγγισης των χρηστών

Όσο υψηλότερο είναι το Relevance Score μιας διαφήμισης, τόσο λιγότερο θα κοστίσει η παράδοσή του στους χρήστες. Αυτό συμβαίνει λόγω του μηχανισμού διανομής των Facebook Ads στους χρήστες, ο οποίος στοχεύει στην εμφάνιση του σωστού περιεχομένου στους σωστούς χρήστες, όπου το υψηλό Relevance Score λαμβάνεται ως θετικό στοιχείο.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr