Ατελείωτα ποσταρίσματα, έλλειψη στρατηγικής, αδιάφορο περιεχόμενο και άλλες λάθος κινήσεις που θα προκαλέσουν βροχή unfollow.
Η τάση είναι σαφής: όλοι και περισσότεροι χρήστες περνούν περισσότερο χρόνο στα social media παρά σε οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα στο Internet. Αν, μάλιστα, λάβουμε υπόψη μόνο τα κινητά τηλέφωνα, εκεί η online δραστηριότητα αφορά σε social media σχεδόν αποκλειστικά.
Οι εταιρείες αντιλήφθηκαν από νωρίς τη σημασία της παρουσίας τους στα social media ως μέρος της στρατηγικής του μάρκετινγκ και η μεγάλη τους πλειονότητα τα χρησιμοποιεί για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.
Όμως η χρήση τους δεν είναι χωρίς κινδύνους. Όπως η συνεχής διαφήμιση στην τηλεόραση μπορεί να γίνει εκνευριστική, έτσι και η παρουσία μιας εταιρείας στο news feed ή το timeline ενός χρήστη -χώροι που εκείνος θεωρεί προσωπικούς- μπορεί να ερμηνευτεί ως εισβολή και η αντίδρασή του να είναι η άμεση και πλήρης αποκοπή από το μήνυμά σας.
Τι μισούν οι χρήστες:
Συνεχής διαφήμιση
Τα social media είναι συζήτηση, είναι ανταλλαγή απόψεων, είναι μοίρασμα. Αν το μόνο που κάνετε είναι να προβάλλετε πόσο φοβερό είναι το προϊόν σας, ο δέκτης θα βαρεθεί.
Βροχή από posts
Όχι, η συνεχής επανάληψη δεν είναι η μητέρα της πώλησης. Αν έχετε π.χ. εστιατόριο δεν χρειάζεται να ποστάρετε 20 φορές τη μέρα πόσο φοβερό είναι. Δύο-τρία posts ημερησίως είναι αρκετά, και μάλιστα από αυτά που έχουν αξία και ενδιαφέρουν, όπως π.χ. μια συνταγή ή μια προσφορά.
Μοίρασμα περιεχομένου τρίτων
Οι αστείες εικόνες και ιστορίες που βρίσκονται παντού στο Internet δεν είναι πρωτότυπες, δεν προσθέτουν αξία στο προϊόν σας, δεν εκτιμώνται από τους χρήστες και δεν λένε τίποτα για το brand σας. Επίσης, οι χρήστες τα έχουν ήδη δει από τους φίλους τους.
fortunegreece.com