Πόσο έχει αλλάξει το Facebook , το LinkedIn και το Twitter τον τρόπο αναζήτησης των τέλειων υποψηφίων.
Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον χώρο της εργασίας, δεν είναι να βρει κάποιος καλούς εργαζόμενους αλλά πραγματικά ταλέντα. Τα άτομα εκείνα, που θα πάνε την εταιρεία στο επόμενο στάδιο.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί τα άτομα εκείνα που ξεχωρίζουν τόσο για τη διανοητική νοημοσύνη (το γνωστό IQ) όσο και για τη συναισθηματική νοημοσύνη, την εκπαίδευση τους, το επίπεδο μόρφωσης και το υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης είναι λίγα. Κάπως έτσι ξεκινάει ένας «πόλεμος» μεταξύ των εταιρειών.
Και πως θα τραβήξουν τη προσοχή τους; Με ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ.
Με άλλα λόγια, για να προσελκύσετε αυτούς που θέλετε πρέπει να είστε κοντά τους. Δεν μπορείτε να προσελκύσετε και να προσλάβετε ταλέντα που ζητάτε αν δεν είστε όπου βρίσκονται, εκεί δηλαδή που έχουν μια έντονη παρουσία και επικοινωνούν μεταξύ τους. Που συμβαίνει αυτό; Στα social media.
Μια πρόσφατη έρευνα του Jobvite έδειξε ότι οι νέοι που αναζητούν εργασία, και έχουν υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης αλλά και εισόδημα, χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook , το LinkedIn και το Twitter ώστε να μάθουν για την εταιρική κουλτούρα και τα χαρακτηριστικά των εργαζομένων κάθε επιχείρησης. Αυτή είναι η «γλώσσα που μιλούν» και οι πλατφόρμες τις οποίες χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση.
Αφού, όλα αυτά είναι γνωστά, δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην έχει έντονη online παρουσία κάθε επιχείρηση που ψάχνει τα «ταλέντα» αυτά. Δεν μπορείτε να εμπορεύεστε σε ένα κοινό που δεν μπορεί να σας δει.