Η Deloitte προσπαθεί να ανακαλύψει τι θέλουν οι millennials από τους επιχειρηματίες.
Οι Millennials διχάζουν ξανά. Έντονη φιλελεύθερη στάση όσον αφορά τα κοινωνικά και πολιτιστικά θέματα και υποστηρικτές της κλασικής φιλελεύθερης οικονομικής πολιτικής, ισότητα μεταξύ των φύλων, νομιμοποίηση των ναρκωτικών… είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά της γενιάς τους που έχουν κάνει τις υπόλοιπες γενιές ή να τους αγαπούν ή να τους μισούν, να τους θεωρούν τεμπέληδες ή εκείνους που θα αλλάξουν τον κόσμο.
Η γενιά αυτή, είναι σήμερα η «αγοραστική δύναμη» αλλά και το εργατικό δυναμικό των εταιρειών. Γι αυτό πρέπει να ξέρουμε τι σκέφτονται.
Τα τελευταία χρόνια , η Deloitte πραγματοποίησε μια έρευνα (Millennial Survey) με σκοπό να δουν τι σκέφτεται για το ρόλο των επιχειρήσεων στην κοινωνία η γενιά που καθιστά πλέον την πλειοψηφία του εργατικού δυναμικού.
Το συμπέρασμα; Οι Millennials δίνουν τόση σημασία στις ανθρώπινες αξίες, όσο οι εταιρείες στην παραγωγή κέρδους.
Στην έρευνα συμμετείχαν πάνω από 7.800 άτομα (γεννημένοι μετά το 1982) με πτυχίο κολεγίου που εργάζονται με πλήρες ωράριο. Σύμφωνα με τα δεδομένα, οι περισσότεροι δήλωσαν ότι όταν έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον εργασιακό χώρο, έψαξαν για εταιρείες με ισχυρούς στόχους εκτός από το κίνητρο του κέρδους.