Το αιώνιο ζητούμενο των επιχειρήσεων είτε αυτές είναι μεγάλες είτε είναι μικρές, αλλά και των ελεύθερων επαγγελματιών είναι να βρουν τρόπους να αυξήσουν τα εισοδήματα τους. Τουλάχιστον εγώ, στα τόσα χρόνια που έχω υποστηρίξει δεκάδες επιχειρήσεις, δεν έχω βρει μια επιχείρηση να είναι ικανοποιημένη από το ύψος των εισοδημάτων που δημιουργεί.
Παράξενο ε; Ίσως, σε κάποιο άλλο άρθρο να εξετάσουμε τους λόγους που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Βέβαια, λόγω της οικονομικής ύφεσης, το θέμα αυτό είναι πιο επίκαιρο από ποτέ.
Σκοπός του άρθρου είναι να παρουσιάσω 5 άμεσους τρόπους να δημιουργήσεις, επιπλέον εισόδημα.
- εσύ που είσαι ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης,
- εσύ που είσαι ελεύθερος επαγγελματίας,
- εσύ που ανήκεις στην creative κοινότητα (φωτογράφοι, γραφίστες, developers, δημιουργοί κοσμημάτων κτλ)
- είτε εργάζεσαι από το σπίτι, είτε έχεις κατάστημα ή γραφείο,
Είναι ένας ακόμα τρόπος για να σου πω ότι μπορείς να εργάζεσαι και να κερδίζεις με όμορφο και αποδοτικό τρόπο ακόμα και σε δύσκολους οικονομικά καιρούς.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:
1. Ενημέρωσε το κοινό σου για το #1 σε πωλήσεις προϊόν ή υπηρεσία
Είμαι σίγουρη ότι παρόλο που το προϊόν “γκανιάν” σου, είναι σχετικά γνώριμο, υπάρχουν άνθρωποι στην αγορά ή στην mail list σου που δεν το έχουν αγοράσει. Σίγουρα, υπάρχουν άνθρωποι στην αγορά που δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξη αυτού του προϊόντος σου. Μερικές φορές, ο μόνος τρόπος για να δημιουργήσεις επιπλέον εισόδημα, είναι να ξαναπουλήσεις το ” βαρύ πυροβολικό” της επιχείρησης σου. (Και ασφαλώς να έχεις βρει τρόπους να εμπλουτίζεις την email list σου).
2. Κάνε ένα beta test με το προϊόν ή το πρόγραμμα που έχεις στο μυαλό σου και θέλεις να λανσάρεις μέσα στον χρόνο
Το να έχουμε τα πράγματα στο μυαλό μας, δεν μας βοηθά καθόλου. Ξέρω.. ξέρω… μπορείς να μην έχεις τον χρόνο αυτήν την στιγμή να το ολοκληρώσεις, έτσι όπως θέλεις, ή δεν έχεις στο μυαλό σου το σύστημα που θα ακολουθήσεις για να το πουλήσεις.
Θα σου πω, ένα μυστικό: μην το κάνεις αυτό!!!! Και αυτό γιατί η αναβολή οδηγεί στην χώρα του ποτέ και το καλύτερο είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του καλού.
Κάνε καταγραφή αυτών που θέλεις να δημιουργήσεις και των βασικών του χαρακτηριστικών. Έπειτα, κατέγραψε τους λόγους είναι χρήσιμο αυτό που θα δημιουργήσεις για τους καλύτερους και πιο πιστούς σου πελάτες ή για το μέρος του κοινού που αποτείνεσαι. Βάλε αυτά τα δυο μαζί με ένα πολύ δυνατό sale pitch και παρουσίασε το επιλεκτικά, στο κοινό που πιστεύεις ότι θα το εκτιμήσει.
Αυτοί θα είναι αυτό που λέμε, early adopters. Δώσε σε αυτούς την δυνατότητα να το αγοράσουν σε μια χαμηλή τιμή υψηλής όμως προϊοντικής αξίας και αφού πάρεις το απαραίτητο feedback, ολοκλήρωσε το.