Ξεκίνησε ως μόδα των κοινωνικών δικτύων και κατέληξε να γίνει επικερδής βιομηχανία προώθησης και διαφήμιση προϊόντων.
Η ιδέα για το hashtag διένυσε μία μακρά τεχνολογική πορεία μέχρι να διαδοθεί μέσω του Τwitter.
Το παράδοξο είναι πως το ίδιο κοινωνικό δίκτυο είχε αρχικά απορρίψει την ιδέα του Chris Massina για το συγκεκριμένο σύμβολο και τη λειτουργία του.
Σκοπός ήταν να διευκολυνθεί η επιλογή όσων θα εμφανίζονται στο newsfeed των χρηστών. Αυτό συνέβη πριν από 15 χρόνια στο twitter. Σήμερα, η χρήση του συμβόλου έχει διευρυνθεί σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερο νόημα, καθώς χρησιμοποιείται ως μέσο διαφήμισης, προώθησης και μάλιστα, πολύ κερδοφόρο.
Κάθε χρήστης μπορεί να χρησιμοποιεί ελεύθερα όποιο hashtag θέλει, οι εταιρείες και οι επιχειρήσεις, ωστόσο, μπορούν να πληρώσουν για να προωθείται σε σελίδες ή και να χρησιμοποιούν περισσότερα από ένα, το hashtag της επιχείρησής τους ή αυτό που θέλουν να εμφανίζεται.
Ανάμεσα στις 1.000 επιχειρήσεις που το χρησιμοποιούν αναγνωρίζουμε τους διεθνείς κολοσσούς Samsung , Microsoft , Audi και Nike.