Categories: Articles

All Things Facebook 2015: Απολογισμός

πηγή: suit.gr

Το All Things Facebook είχε φυσικά ενδιαφέρον σαν συνέδριο, όπως και τις προηγούμενες χρονιές. Η Think Digital και η Boussias Conferences έκαναν έξοχη δουλειά στο να μας φέρουν ό,τι κινείται στις επιλογές που έχουμε για να επικοινωνήσουμε με τους καταναλωτές στο Facebook.

Τόσο οι ξένοι ομιλητές όσο και οι Έλληνες είχανε από κάτι καινούριο να πούνε στο κοινό που διψούσε για πρακτική γνώση την οποία να μπορεί να εφαρμόσει άμεσα.

Και σύμφωνα με όσα ακούσαμε εκεί, τόσοι οι ξένοι ομιλητές που τρέξανε video campaigns όσο και οι Έλληνες φάνηκαν να συμφωνούν σε ένα βασικότατο αποτέλεσμα: Τα αποτελέσματα που φέρνει το Facebook στα Video Views είναι 3 – 5 φορές πολλαπλάσια των αντίστοιχων αποτελεσμάτων στο YouTube με τα pre-rolls.

Επιπλέον, ο Πάνος Σαμπράκος, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα τηςLacta, ανέφερε πως φυσικά στο Facebook υπάρχει και το free ride της σελίδας, αλλά ακόμα και πέρα από αυτό το περιεχόμενο στο Facebook έχει και πολύ μεγαλύτερο engagement: περισσότερα likes, περισσότερα comments, περισσότερα shares. Οι συγκρίσεις έγιναν με το ίδιο net spending και στα δύο μέσα, φυσικά. Επιπλέον είπε βέβαια πως το Facebook δεν είναι κτισμένο σαν video platform και ακόμα έχει ατέλειες, κάτι για το οποίο όλοι συμφωνούμε.

Για μένα βέβαια, η σύγκριση Facebook vs YouTube δεν σταματάει εκεί.

Επαναλαμβάνοντας την απάντησή μου σε μια ερώτηση που έγινε σε όλους τους ομιλητές του 3ου session σχετικά με το ποια από τα δύο μέσα (Facebook Video vs YouTube preroll) θα προτιμούσαμε για καμπάνια πελάτη, είχα να προσθέσω πως θα επέλεγα ανάλογα με τα αποτελέσματα που θα θέλαμε να έχουμε ή με τη στόχευση που θέλουμε να κάνουμε.

Το Facebook μας επιτρέπει στόχευση βάσει δημογραφικών και ενδιαφερόντων των χρηστών, ενώ τo YouTube μας επιτρέπει τη στόχευση και βάσει καναλιού αλλά και video. Επιπλέον, το Facebook video έχει ένα είδος αμεσότητας στις ειδήσεις που περιμένει ο χρήστης να δει σε αυτό, οπότε θα το χρησιμοποιούσα σε καμπάνιες που σχετίζονται με τα τρέχοντα δεδομένα, ενώ το YouTube preroll έχει και το καλό ότι παίρνει και οργανικά views μετά την καμπάνια, αν κάποιος το αναζητήσει.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr