Παραδεχτείτε το: τα social media μπορεί να γίνουν πολύ απαιτητικά. Ιδού πως να ανταποκριθείτε σωστά στις ανάγκες τους.
της Κάρολιν Φέρτσαϊλντ
Με το αφεντικό και τους ανταγωνιστές σας και όλους τους υπόλοιπους να τσεκάρουν συνεχώς το προφίλ σας στο LinkedIn, τη σελίδα σας στο Facebook και τις αναρτήσεις σας στο Twitter, η πίεση για αυτό-προβολή μπορεί να είναι μεγάλη. Όμως, παρά την πίεση να αναρτάτε και να τουϊτάρετε όσο περισσότερο μπορείτε, ποιος έχει το χρόνο να κάθεται στα κοινωνικά μέσα κάθε μέρα;
Στη Σύνοδο που διοργάνωσε το Fortune με τίτλο «Most Powerful Women – Η επόμενη γενιά», το πάνελ με τη συμμετοχή της Νικόλ Ουίλιαμς από τη LinkedIn και της Μπράντι Μπάρκερ από την Pramana Collective έδωσε συμβουλές σχετικά με την πιο αποτελεσματική χρήση των social media για την προώθηση του εαυτού σας.
Ιδού οι πέντε σημαντικότερες:
Πρέπει να είναι εμφανές στους άλλους ότι ενδιαφέρεστε για τη δουλειά σας και ασχολείστε με ζέση με αυτήν, τονίζει η Ουίλιαμς. Αν δεν αποπνέετε ειλικρινές πάθος για την εργασία σας και το τι κάνετε εκεί σε καθημερινή βάση, τότε κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί μαζί σας στα κοινωνικά μέσα. Σε περίπτωση που το πάθος σας για τη δουλειά έχει πάει περίπατο, οι επιλογές σας είναι δύο: βρείτε μια νέα δουλειά, ή πείτε ψέματα ότι είστε ενθουσιασμένοι με τη δουλειά σας.
Δεν γίνεται να είστε ειδικοί στο καθετί. Την ίδια στιγμή, δεν έχετε το χρόνο να τουϊτάρετε και να ποστάρετε γύρω από δεκάδες διαφορετικά ζητήματα καθημερινά. Μια καλύτερη στρατηγική είναι να εστιάσετε σε ό,τι είναι πραγματικά σημαντικό για σας, λέει η Μπάρκερ. Επίσης, δεν χρειάζεται όλα τα θέματα που θίγετε να σχετίζονται με τη δουλειά. Στην πραγματικότητα, είναι καλό να δείξετε την ανθρώπινή σας πλευρά, επιδεικνύοντας τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά σας πέραν της δουλειάς.