Του Πάνου Τσαγκαράκη
Το Android της Google, είναι υποτιμημένο ως εμπορική πλατφόρμα, αφού φαίνεται πως αποτελεί την κινητήρια δύναμη των εσόδων για τις αγορές του ηλεκτρονικού εμπορίου, της διαφήμισης, και του λογισμικού. Ωστόσο, πολλοί είναι οι αναλυτές που παραμένουν προσκολλημένοι στην παρωχημένη αντίληψη ότι το λειτουργικό σύστημα της Google για τα κινητά είναι χαμηλής ποιότητας και ευάλωτο σε επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού. Πιστεύουν, ακόμα, ότι οι χρήστες του Android δεν ξοδεύουν αρκετά χρήματα για το κινητό τους. Αλλά, όπως φαίνεται, αυτά δεν ισχύουν πλέον. Σε μια νέα έκθεση του BI Intelligence, καταδεικνύεται ότι το Android έχει μετατρέψει το τεράστιο κοινό του – εκτιμάται ότι έχει 1,2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο – σε μια σταθερή πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις που βασίζονται στο mobile
Τα κύρια σημεία της έκθεσης έχουν ως εξής:
- Τα mobile επιχειρηματικά μοντέλα που παραμελούν ή αγνοούν το Android κινδυνεύουν να περιορίσουν σημαντικά το δυναμικό τους στην αγορά. Το Android είναι διπλάσιο περίπου σε μέγεθος από το iOS με βάση τους χρήστες του και είναι συγκρίσιμο σε μέγεθος με τις δύο άλλες μεγάλες παγκόσμιες πλατφόρμες: Το Facebook και το Windows.
- Τα mobile έσοδα για το Android αυξάνονται ταχύτερα από αυτά των ανταγωνιστών του, συμπεριλαμβανομένων των εσόδων διαφήμισης. Στο δεύτερο τρίμηνο του παρελθόντος έτους, το μερίδιο του Android σε επισκεψιμότητα mobile διαφημίσεων ξεπέρασε το μερίδιο των συσκευών που ελέγχονται από την Apple, τα iPhone και iPad. Το Android έχει φτάσει στο 39% των εσόδων εξακολουθώντας να υστερεί σε μερίδιο σε σχέση με το iOS, αλλά ο ρυθμός αύξησης του μεριδίου του είναι διπλάσιος.
reporter.gr