Categories: Articles

Greek Product Conference 2013

Greek Product Conference 2013

• Ποιο είναι το κριτήριο που προσδιορίζει την ελληνικότητα ενός προϊόντος;
• Ποια είναι η πραγματική σημασία του ελληνικού προϊόντος για την ελληνική οικονομία;
• Ποια είναι η συνεισφορά των διεθνών brands που παράγουν τα προϊόντα τους χρησιμοποιώντας ελληνικούς παραγωγικούς συντελεστές;
• Ποιος είναι ο ρόλος του Κράτους και των θεσμών και σε τι βαθμό διευκολύνουν την ελληνική παραγωγή;
• Ποια είναι η θέση του ελληνικού προϊόντος στο εξωτερικό;
• Πώς μπορεί το ελληνικό προϊόν να γίνει πιο ανταγωνιστικό;
• Ποιες είναι οι στρατηγικές που ακολούθησαν επιτυχημένες ελληνικές πολυεθνικές εταιρείες στη διείσδυσή τους σε ξένες αγορές;
• Ποια είναι τα «παθήματά» τους και ποιες οι επιτυχημένες πρακτικές που εφάρμοσαν;
• Πώς μπορεί να συμβάλει η ελληνική παραγωγή στην έξοδο της χώρας από την κρίση;

Το Συνέδριο διοργανώνεται από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Προόδου ΕΤΑΠ του ΕΒΕΑ (Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με την υποστήριξη του ΕΒΕΑ και με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στους ομιλητές περιλαμβάνονται εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, εμπειρογνώμονες και αναλυτές, καθώς και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται και παράγουν στην Ελλάδα, τόσο ελληνικής ιδιοκτησίας όσο και πολυεθνικών.

Ανάλυση Θεματολογίας

Στόχος του Συνεδρίου

Στόχος του Συνεδρίου είναι να αποτελέσει πλατφόρμα διαλόγου μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών και των κέντρων λήψης αποφάσεων σχετικά με τα κριτήρια που καθορίζουν την ελληνικότητα των προϊόντων και της παραγωγής, καθώς και με τα προϊόντα εκείνα που προσθέτουν αξία στην οικονομία και που αξίζει να στηρίζουν οι καταναλωτές για την επίτευξη ανάκαμψης και την επιτάχυνση της αναπτυξιακής προοπτικής.

Παράλληλα, το Συνέδριο θα εστιάσει στις στρατηγικές που χρειάζεται να υιοθετηθούν σε εθνικό επίπεδο για τη διευκόλυνση της εξωστρέφειας της ελληνικής παραγωγής, καθώς και στις καλές πρακτικές που σε εταιρικό επίπεδο έχουν αποδεδειγμένα βοηθήσει επιχειρήσεις να διεισδύσουν σε ξένες αγορές, αλλά και σε εκείνες που πρέπει να αποφευχθούν.

Η καμπάνια προβολής του Συνεδρίου θα είναι εντατική πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από τη διεξαγωγή του, με απώτερο στόχο να επικοινωνήσει τα καταληκτικά συμπεράσματα του Συνεδρίου τόσο προς τα κέντρα λήψης των σχετικών αποφάσεων όσο και προς τους τελικούς καταναλωτές.

Σε Ποιους Απευθύνεται

Δήλωση Συμμετοχής

Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε το έντυπο της αίτησης συμμετοχής και να το στείλετε στο email: greekproductconference@gmail.com ή με fax στο: 210 6842604

Περισσότερες πληροφορίες εδώ