Τα μυστικά των πιο κερδοφόρων εταιρειών

    Από: Startup Team
πηγή: fortunegreece.com

Πώς θα καταφέρετε το μέγιστο δυνατό κέρδος με την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια μέσα σε τρεις μήνες.

Για να μην παρεξηγηθούμε: ελάχιστη δυνατή δεν σημαίνει ελάχιστη. Πολλές φορές το «ελάχιστη δυνατή προσπάθεια» σημαίνει πολύ μεγάλη. Σκοπός εδώ είναι να μην σπαταλήσουμε περισσότερες δυνάμεις από όσο είναι απαραίτητο.

Σε άρθρο στην ιστοσελίδα του στο LinkedIn, ο Tim Ferris, angel investor και συγγραφέας του βιβλίου «The 4-Hour Workweek», αναλύει δέκα τρόπους με τους οποίους μπορεί κανείς να αυξήσει το κέρδος του χωρίς να ρίξει την ποιότητα.

Δεν αναφέρομαι σε περισσότερους πελάτες, γράφει, ούτε σε περισσότερα έσοδα ή μεγαλύτερα γραφεία. Αναφέρομαι μόνο στο κέρδος. Βασισμένος σε συνεντεύξεις με CEOs και ανάλυση στοιχείων, αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να εφαρμόσετε για να πετύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα μέσα σε τρεις μήνες.

Η επανάληψη είναι συνήθως άχρηστη

Η σωστή διαφήμιση δουλεύει από την πρώτη φορά. Χρησιμοποιήστε μεθόδους με call-to-action όπως το να καλέσει κάποιος έναν αριθμό ή να επισκεφθεί το site. Αφήστε για άλλους την «έκθεση» σε αφίσες και ταμπλό χωρίς URL. Μην ακούτε τους διαφημιστές που λένε πως χρειάζονται 3 ή 7 ή 27 exposures προτού ο υποψήφιος πελάτης ανταποκριθεί. Αν η μέθοδός σας δουλεύει εν μέρει (π.χ. πολλά click με λίγες αγορές ή το αντίθετο) τότε απλώς χρειάζεστε fine tuning και επαναξιολόγηση. Μην κάνετε τίποτα που η ανταπόκρισή του δεν μπορεί να μετρηθεί πλήρως.

Ορίστε υψηλότερες τιμές και σχεδιάστε τη διανομή

Πολλές εταιρείες αναγκάζονται στην αρχή να πωλούν απευθείας στον καταναλωτή με μικρό περιθώριο κέρδους. Όταν όμως εμφανιστούν οι διανομείς/μεταπωλητές που μπορούν να διαδώσουν το προϊόν αποτελεσματικότερα και σε μεγαλύτερο κοινό, το ήδη καθορισμένο περιθώριο κέρδους δεν αφήνει χώρο για το δικό τους μερίδιο και έτσι μένετε παγιδευμένοι στο αρχικό σας σχέδιο ή αυξάνετε εκ των υστέρων τις τιμές δυσαρεστώντας τους πελάτες. Πάντα να προβλέπετε στην αρχική τιμή το μερίδιο των μεταπωλητών όταν έρθουν.

Μεγάλη διανομή=μικρά κέρδη

Νομίζετε πως όσο μεγαλύτερη η διάδοση τόσο υψηλότερα τα έσοδα; Όχι ακριβώς. Η ανεξέλεγκτη διανομή οδηγεί σε μείωση κερδών και απώλεια πωλήσεων. Αν ο μεταπωλητής Α ρίξει την τιμή για να ανταγωνιστεί τον μεταπωλητή Β και ο άλλος απαντήσει με ακόμα μεγαλύτερη μείωση, στο τέλος κανείς από τους δύο δεν θα βγάζει κέρδος και θα σταματήσουν να διακινούν το προϊόν σας. Αποφύγετε αυτή την κατάσταση κλείνοντας συμφωνίες με έναν ή δύο μόνο μεταπωλητές και θέτοντας αυστηρούς όρους για τις εκπτώσεις, ή απαιτώντας προπληρωμή ή καλύτερη προβολή των προϊόντων σας. Θυμηθείτε: ο στόχος εδώ δεν είναι να πουλάμε σε όσο γίνεται περισσότερους, αλλά να βγάζουμε όσο γίνεται μεγαλύτερο κέρδος.

Δημιουργήστε ζήτηση και θέστε όρους

Αγοράζετε διαφήμιση μόνο όταν τη βρίσκετε σε μεγάλη έκπτωση για να προβάλλετε το προϊόν σας ή μια προσφορά. Το κοινό ανταποκρίνεται και απευθύνεται στους διανομείς/μεταπωλητές σας. Εκείνοι πρέπει να αγοράσουν από εσάς. Μην δώσετε με πίστωση. Πείτε κάτι σαν «είναι πολιτική της εταιρείας μας» ή «είμαστε startup και δεν μας παίρνει να περιμένουμε και πάρα πολύ». Αν δώσετε πίστωση 30 ημερών θα πληρωθείτε στις 60 ή στις 120. Και ο χρόνος, όχι το χρήμα, είναι το πολυτιμότερο αγαθό στις επιχειρήσεις. Όσο εσείς περιμένετε χωρίς να εισπράττετε, δεν μπορείτε να χρηματοδοτήσετε την παραγωγή σας, την ανάπτυξή σας, τα σχέδιά σας. Η αναμονή σκοτώνει. Χρησιμοποιείστε τη ζήτηση των καταναλωτών για να θέσετε τους δικούς σας όρους.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com