Οι αγγελίες εργασίας είναι συχνά η μεγαλύτερη ευκαιρία ενός εργοδότη να κάνει καλή πρώτη εντύπωση, όμως οι περισσότερες εξ’ αυτών είναι φοβερά βαρετές.
της Αν Φίσερ
Οι αγγελίες εργασίας είναι μια χαμένη ευκαιρία για πολλές εταιρείες. Όπως επισημαίνει ο Μπρένταν Μπράουν, διευθυντής προσλήψεων στην LinkedIn, «οι περιγραφές μιας θέσης εργασίας είναι απλώς μια υποχρέωση στη λίστα του υπεύθυνου προσλήψεων μιας εταιρείας, και έτσι καταλήγουν να είναι απλώς μια ξερή παράθεση επιθυμητών προσόντων»
Ιδού λοιπόν πέντε tips από το έμπειρο στέλεχος του LinkedIn:
1. Χρησιμοποιήστε αναγνωρίσιμους τίτλους για τη θέση.
Δήθεν «δημιουργικοί» τίτλοι όπως «Νίντζα γραφείου» όταν εννοείτε διοικητικός βοηθός και «Υπέρμαχος της μάρκας μας» όταν αναζητείτε ειδικό κοινωνικών μέσων δεν βοηθούν όσους αναζητούν αγγελίες και μάλλον θα αποθαρρύνουν όποιον δεν ξέρει τι σημαίνουν.
2. Διατηρήστε το ύφος ευθύ και διαλογικό.
Πολλές αγγελίες έχουν μια επικεφαλίδα του στυλ «Σύνοψη θέσης εργασίας», που ακολουθείται από δυο ή τρεις παραγράφους τεχνικού λεξιλογίου. Μην προκαλείτε χασμουρητά με τις αγγελίες σας. Αντίθετα, μπείτε κατευθείαν στο θέμα με μια επικεφαλίδα όπως «Γιατί να εργαστείτε σε μας», κι ύστερα βάλτε δυο-τρεις προτάσεις που απαντούν στην ερώτηση.
fortunegreece.com