Το πιο σημαντικό πράγματα που δε κάνετε στη δουλειά (και πρέπει να το κάνετε)

    Από: Startup Team
πηγή: fortunegreece.com

Εσείς πόσες σημειώσεις κρατήσατε σήμερα;

«Βγάλτε μια κόλα χαρτί και σημειώστε» έλεγαν στο σχολείο και αυτός είναι ο τρόπος που τα περισσότερα πράγματα μας έχουν αποτυπωθεί στο μυαλό. Κάτι τέτοιο βεβαίως δε το λέει κανείς εργοδότης. Γι αυτό και αρκετές πληροφορίες ξεφεύγουν συχνά από τους εργαζόμενους.

Σκεφτείτε αν έχει υπάρξει έστω μια φορά που να έχετε ξεχάσει τι σας είπε κάποιος πελάτης, ακριβώς επειδή δε κρατήσατε σημειώσεις – σίγουρα θα έχει συμβεί κάποιο τέτοιο περιστατικό. Να ξέρετε πως αυτά τα περιστατικά μπορούν να βλάψουν τη καριέρα σας.

Από την άλλη, οι σημειώσεις μπορούν να σας κάνουν πραγματικά πιο έξυπνους αφού δε θα έχετε απλά ακούσει κάτι που μπορεί μετά από λίγο να ξεχάσετε, αλλά θα μπορείτε να ανατρέχετε διαρκώς εκεί. Scripta manent, άλλωστε.

Επιστροφή στα θρανία, λοιπόν. «Βγάλτε» ένα χαρτί και σημειώστε:

Πρέπει να ξέρετε πότε να κρατάτε σημειώσεις

Μπορεί να θεωρείτε πως κρατώντας διαρκώς σημειώσεις θα απομνημονεύσετε τα πάντα στο χώρος εργασίας σας και θα γίνετε καλύτεροι, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Κάθε περίπτωση δεν επιβάλει να κρατήσετε σημειώσεις. Ας δούμε πότε πρέπει να βγάλετε μια κόλλα χαρτί και στυλό.

1. Στα μίτινγκ «πρόσωπο με πρόσωπο»

Είτε είστε το αφεντικό είτε είστε ο εργαζόμενος, το να κρατάτε σημειώσεις δείχνει πως παίρνετε σοβαρά υπόψιν το χρόνο που αφιερώνουν και οι δύο πλευρές για τη συνάντηση αυτή. Επίσης είναι πολύ καλή ευκαιρία να κρατήσετε πιο «προσωπικές» σημειώσεις, όπως το όνομα της γυναίκας του εργοδότη σας – αυτές οι πληροφορίες μπορεί να φανούν χρήσιμες στο μέλλον, αφού θα μπορείτε να ευχηθείτε χρόνια πολλά κλπ και θα φανεί πως ενδιαφέρεστε.

2. Μεγάλες συζητήσεις

Ποιος δεν έχει λάβει μέρος σε τουλάχιστον έναν μαραθώνιο συναντήσεων στην εταιρία του; Αυτές οι συναντήσεις συνήθως διαρκούν πολλές ώρες και συμμετέχουν εκπρόσωποι από όλα τα τμήματα της εταιρείας. Το να κρατάτε σημειώσεις σε αυτές τις περιπτώσεις θα σας διευκολύνει ώστε να έχετε μια συνολική εικόνα και να μη μπερδευτείτε με τη θέση του καθενός.

3. Συναντήσεις με πελάτες

Φέρτε το σημειωματάριο σας στις συναντήσεις με τους πελάτες ώστε να κρατήσετε σημειώσεις για τις ανάγκες των καταναλωτών και των πελατών. Καλύτερα να έχετε περισσότερες σημειώσεις και πληροφορίες και μετά να τα «ξεκαθαρίσετε» από το να σας λείπουν σημαντικά κομμάτια από τη συζήτηση.

4. Συναντήσεις με μέντορες και απλές επαφές

Ακόμα και ένας καφές μπορεί να οδηγήσει σε μια όμορφη συζήτηση γεμάτη ιδέες. Ας έχετε πάντα έτοιμο το μπλοκάκι σας για μια ιδέα που μπορεί να σας φανεί χρήσιμη.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com