«Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες». Τετριμμένο? Υπερβολικά αισιόδοξο ή μήπως αληθινό?
Σίγουρα η κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας δεν είναι και η ιδανική εδώ και λίγα χρόνια, οι μισθοί μειώνονται και η ανεργία αυξάνεται συνεχώς. Η απραξία όμως σίγουρα δεν είναι η λύση! Η ερμηνεία της οικονομικής και κοινωνικής κατάστασης που επικρατεί είναι διττή. Αφενός οι πολλές δυσκολίες που πρέπει να αντιμετωπιστούν σε κάθε στάδιο της καθημερινότητας και αφετέρου οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται και αναμένουν να αξιοποιηθούν.
Κείμενο: Γιάννης Ζαφειρόπουλος (@i_zaf)
Ακόμη και στη σημερινή δύσκολη οικονομικά εποχή, υπάρχει ένας κλάδος του εμπορίου που όχι μόνο δεν περνά κρίση, αλλά γνωρίζει μεγάλη άνθηση: το ηλεκτρονικό εμπόριο! Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν είναι μεγάλοι κολοσσοί, αλλά μικρά συνοικιακά καταστήματα που άνοιξαν τα φτερά τους στο διαδίκτυο, ή νέοι επιχειρηματίες που ξεκινούν μια επιχείρηση έχοντας μόνο μια αποθήκη κι έναν υπολογιστή με σύνδεση στο internet.
Αν έχετε μία μικρή επιχείρηση (σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας ή του εξωτερικού), ή απλά μια επιχειρηματική ιδέα, μπορείτε να φυτέψετε κι εσείς τον σπόρο σας στην απέραντη κι εύφορη γη του διαδικτύου. Για να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν χρειάζεται να έχετε πολλά χρήματα, αλλά στρατηγικό όραμα, διάθεση για πολύ δουλειά και να ακολουθήσετε τα εξής πολύ σημαντικά βήματα:
Θα σου απαντήσω στο ποιοι είμαστε σχετικά με το StartupWeekend και το ρόλο που είχαμε στην ομάδα. Στη βάση της η ομάδα στηρίχτηκε σε τρεις μηχανολόγους μηχανικούς με operational και business προσανατολισμό, σε δύο συμμετέχοντες με σημαντική εμπειρία σε εταιρείες του κλάδου στην Ελλάδα αλλά και στα Βαλκάνια, σε ένα συμμετέχοντα με υπόβαθρο και εμπειρία σε finance, riskmanagement και reinsurance, καθώς και σε τρείς developers και ένα designer. Επίσης βοήθησαν και άλλα τρία μέλη μικρότερης ηλικίας που στήριξαν την έρευνα ανταγωνισμού και τις έρευνα αγοράς.Ηομάδαεργάστηκεσετέσσεριςάξονες: Operations & Strategy, Finance & Business Models, Marketing & Research και Software Development.
Πολύ ωραία. Νιώθω πολύ έξυπνη, πολύ δυνατή, νιώθω πως θα μπορούσα να κάνω πολλά πράγματα καλύτερα από τους άλλους. Μπράβο μου!
Τελικά όμως δεν κάνω τίποτα. Γιατί? Μα γιατί, πολύ απλά, δεν μπορώ να τα κάνω όλα. Επιλέγω λοιπόν να δημιουργήσω μια ομάδα. Ένα παράδειγμα ανίκητης ομάδας είναι αυτή που αποτελείται από «ξεχωριστούς» ανθρώπους. Έξυπνους, μορφωμένους, με κριτική άποψη και όρεξη για δουλειά.
Εκεί λοιπόν ξεκινάει το όλο παιχνίδι. Πώς μια ομάδα «δυνατών» ανθρώπων μπορεί να έχει αποτέλεσμα άξιο θαυμασμού, ή αποτέλεσμα άξιο μιας παλάμης ορθάνοιχτης με κατεύθυνη προς την ομάδα -κοινώς: Μούτζα?
Στα δικά μου μάτια μια ομάδα όπως αυτή που περιέγραψα παραπάνω έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τους AVENGERS (2012) – για να αποκτήσει και αυτό που γράφω λίγο glamour από Hollywood…
Πριν μερικές ημέρες είχα κάνει μια ανάρτηση σχετικά με το Visual.ly και πως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Infographic για τη σελίδα σας στο Facebook δωρεάν :). Όμως το Visual.ly προσφέρει και άλλες δυνατότητες! Μπορείτε να συνδέσετε το Linkedin Account σας και να δημιουργήσει αυτόματα ένα Infographic – ένα … διαφορετικό βιογραφικό βασισμένο στις πληροφορίες που έχετε εισάγει στο Linkedin.