Είναι η αλήθεια ότι ζούμε στην εποχή όπου κυριαρχεί η τεχνολογία και η καινοτομία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Χιλιάδες άνθρωποι σε όλο τον κόσμο δημιουργούν καθημερινά εφευρέσεις που αρκετές από αυτές μπορούν να αλλάξου ή έχουν ήδη αλλάξει τη ζωή μας. Παράλληλα μετά την απίστευτη επιτυχία των tech freak της Σίλικον Βάλευ, όλο και περισσότερες εταιρίες δημιουργούνται και ξεπηδούν από αποθήκες και γκαράζ.
Είναι ευρέως γνωστό οτι εφευρέτες όπως ο Alexander Bell, o Thomas Edison και ο Henry Fold βοήθησαν στο να πραγματοποιηθεί το αμερικάνικο όνειρο. Ωστόσο τα δεοδομένα αλλάζουν ραγδαία και όπως φαίνεται οι ΗΠΑ αντιμετωπίζουν μεγάλο ανατγωνισμό από πολλές χώρες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στις μέρες μας, όμως, πολλοί εφευρέτες έρχονται από έναν τελείως διαφορετικό οικονομικό κολοσσό, την Κίνα. Σύμφωνα με το China Daily, μόνο πέρσυσι κατοχυρώθηκαν περίπου 210.000 πατέντες σημειώνοντας αύξηση κατά 25% το 2011. Στο παρόν άρθρο έχουμε συμπεριλάβει εικόνες απο κινέζους εφευρέτες που δεν είναι παρά καθημερινοί άνθρωποι που δουλεύουν στις αυλές τους.
Ο He Liang χρειάστηκε δέκα χρόνια για να κατασκευάσει την βαλίτσα-όχημά του, η οποία έχει δική της μηχανή και φτάνει ταχύτητες έως και 12 μίλια την ώρα. Μπορεί να ταξιδέψει έως και 30-40 μίλια με μια μόνο φόρτιση.
Ο Tao Xiangli, ένας αυτοδίδακτος εφευρέτης, κατασκεύασε ένα ανθρωποειδές ρομπότ από το μηδέν χρησιμοποιώντας μέταλο και καλώδια που αγόρασε απο ένα κατάστημα μεταχειρισμένων για 49.037 δολάρια. Αντιμετώπισε ένα πρόβλημα, όμως, όταν συνειδητοποίησε οτι το ρομπότ ήταν πολύ μεγάλο για να βγεί από την πόρτα.
Αυτή η αυτοσχέδια μοτοσικλέτα ύψους 7,8 ποδιών κόστισε στο ιδιοκτήτη του Abulajon 1.300 δολάρια. Ζυγίζει 600 λίβρες και φτάνει ταχύτητες πάνω απο 25 μίλια την ώρα.
Του πήρε πέντε μήνες, αλλά τελικά ο αγρότης απο την επαρχία Hubei κατάφερε να κατασκευάσει αυτό το χειροποίητο υποβρύχιο, το οποίο έφτασε σε βάθος 30 ποδιών στη λίμνη κοντά στη γενέτειρά του, Dangjiangkou.
Αυτό το αυτοσχέδιο τρακτέρ έχει στο πίσω μέρος του 12 σκούπες που στριφογυρίζουν και χρησιμοποιείται για να καθαρίσει τους δρόμους του Mohe στην επαρχία Heilongjiang.
Στην επαρχία Guizhou, ο Liu Wanyong κατασκεύασε αυτό το ιδιαίτερο ποδήλατο που επιπλέει στο νερό χρησιμοποιώντας πλαστικούς σωλήνες, στην πόλη Zhenning.
Ένας αγρότης και πρώην μέλος του κινεζικού ναυτικού ξόδεψε 6.450 δολάρια για να κατασκευάσει το δικό του αυτοσχέδιο τάνκ.
Ο Liu Fulong κατασκεύασε αυτό το ξύλινο ηλεκτρικό όχημα και το δοκιμάζει στην παρακάτω φωτογραφία. Το αμάξι αυτό μπορεί να πιάσει ταχύτητες έως και 20 μίλια την ώρα, πράγμα πολύ εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς οτι πρόκειται για χειροποίητη κατασκευή.
Ο Zhang Wuyi ποζάρει κάτω από έναν σωλήνα αναρρόφησης του καινούριου του υποβρυχίου, το οποίο χρησιμοποιείται για να μαζεύει θαλάσσια αγγούρια στο εργαστήριο του στην Wuhan. Επαρχία Hubei, 25 Μαρτίου 2013.
Ο κινέζος εφευρέτης Yang Zongfu ποζάρει πάνω στην έξι τόνων εφεύρεσή του που ονομάζει «Η κιβωτός του Νώε της Κίνας». Ο Yang πανηγυρίζει καθώς η κιβωτός του πέρασε όλα τα τέστ καταλληλότητας στα οποία υποβλήθηκε στις 6 Αυγούστου 2012 στην επαρχία Zhejiang, στην περιοχή Yiwu. Η κιβωτός αυτή έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τους ανθρώπους που βρίσκονται στο εσωτερικό της από εξωτερικούς παράγοντες όπως η ζέστη ή το νερό.
Στις 28 Φεβρουαρίου 2004 μια γυναίκα οδηγεί ένα πολυ ιδιαίτερο μονόκυκλο και μαγνητίζει τα βλέμματα σε ένα πάρκο της Shanghai. Το μονόκυκλο αυτό σχεδιάστηκε αρκετά χρόνια πριν, από έναν κινέζο εφευρέτη ονόματι Li Yongli που το αποκάλεσε «το νούμερο ένα όχημα του κόσμου».
Στις 28 Νοεμβρίου 2012 ο Zhang Xuelin κάθεται μέσα στο αυτοσχέδιο αεροσκάφος του λίγο πριν το υποβάλλει σε έλεγχο λειτουργίας στη Jinan, στην επαρχία Shandong.
Στην παρακάτω φωτογραφία ο 55χρονος σιδηρουργός Tian Shengying (R), ρυθμίζει την προπέλα του ελικοπτέρου του στο Shenyang, επαρχεία Liaoning στις 21 Σεπτεμβρίου 2012.
Στις 25 Σεπτεμβρίου 2012 ο Sun Jifa μετακινεί μόνος του ένα τούβλο ενώ κατασκευάζει το καινούριο του σπίτι στο χωριό Yong Ji, στην επαρχία Jilin. Ο κινέζος αυτός αγρότης έχασε τα χέρια του σε ατύχημα ενώ ψάρευε με δυναμίτη πριν περίπου 32 χρόνια και δεν είχε την οικονομική δυνατόπτητα να αγοράσει προσθετικά. Οπότε, αφιέρωσε σχεδόν δυο χρόνια στην κατασκευή προσθετικών από μέταλλο, πλαστικό και καουτσούκ με τη βοήθεια των δυο ανηψιών του.
Ο 49χρονος μηχανικός που αυτοαποκαλείται Wu, προσπαθεί να συγκολήσει ένα εξάρτημα πάνω στο ολοκαίνουριο ρομπότ του (R) στο εργαστήριό του στο Shenyang,επαρχία Liaoning στις 25 Ιουνίου 2012.
Στις 13 Σεπτεμβρίου 2003 ο 63χρονος εφευρέτης Han Yuzi μας δείχνει μια από τις εφευρέσεις του, μια χτένα που χρησιμοποιείται και σαν μουσικό όργανο, στη Guangzhou, πρωτεύουσα την ομώνυμης επαρχίας της Κίνας.
Ο Li Jingchun ένας 58χρονος αγρότης, επιβλέπει την οικογένειά του να δουλεύει στην κατασκευή του αεροσκάφους που σχεδίασε ο ίδιος, στην οροφή του σπιτιού τους στο χωριό Xiahe που βρίσκεται στο Shenyang, στην επαρχία Liaoning. 28 Φεβρουαρίου 2012.
Ο Zhang Yali, ετών 49, δοκιμάζει το γιγάντιο ποδήλατο που σχεδίασε και κατασκεύασε ο ίδιος μαζί με τους φίλους του έξω από μια νοικιασμένη αποθήκη στην επαρχία Jilin στις 25 Δεκεμβρίου 2011.
Στην παρακάτω φωτογραφία απεικονίζεται ο τοπικός αγρότης Shu Mansheng με την αυτοσχέδια συσκευή αιώρησής του κατά τη διάρκεια δοκιμαστικών πτήσεων στο χωρίο Dashu, στα περίχωρα του Wuhan, επαρχία του Hubei στις 21 Σεπρεμβρίου 2011.
Ο Ding Shilu, μηχανικός αεροσκαφών, πραγματοποιεί μια δοκιμαστική πτήση για το αεροσκάφος που κατασκεύασε ο ίδιος στην περιοχή Shenyang, επαρχία Liaoning, 25 Φεβρουαρίου 2011.
Ο Lei Zhiquian οδηγεί ένα πολύ ιδιόμορφο ποδήλατο στε νερά του Hanjiang River, παραποτάμου του ποταμού Yangtze River στο Wuhan, στην επαρχία Hubei στις 16 Ιουνίου 2010.
Ο Gao Hanjie τοποθετεί τους έλικες του χειροποίητου ελικοπτέρου του στο Shenyang, επαρχία Liaoning στις 9 Ιουνίου 2010.
Σε ένα εργαστήριο στο Zhang Wuyi, ένας ενθουσιώδης σχετικά με την τεχνολογία εργάτης γυαλίζει την επιφάνεια μιας ημιτελούς μινιατούρας ενός υποβρυχίου στο χωριό Qingling, το οποίο βρίσκεται στα περίχωρα του Wuhan, πρωτεύουσα της επαρχίας Hubei στις 29 Αυγούστου 2011.
Εδώ βλέπουμε τον κινέζο αγρότη Yang Youde να σπρώχνει το αυτοσχέδιο κανόνι του κοντά στα κτήματά του στα περίχωρα του Wuhan, επαρχία του Hubei στις 6 Ιουνίου 2010.
Στις 10 Μαΐου 2010 ο αγρότης Shu Mansheng απογειώνει το αεροσκάφος του στο Wuhan, επαρχία του Hubei.
Ο Wu Yulu κάνει τη βόλτα του στην άμαξα που κατασκεύασε ο ίδιος, την οποία σέρνει ένα ρομπότ επίσης δικής του κατασκευής σε ένα χωρίο κοντά στο Beijing στις 8 Ιανουαρίου 2009.
Στην παρακάτω φωτογραφία ο Tao Xiangli βγαίνει από το χειροποίητο υποβρύχιό του το οποίο δοκίμασε σε μια λίμνη έξω από το Beijing στις 3 Σεπτέμβρη 2009.
Ο 22χρονος αγρότης Wu Zhongyuan ποζάρει στο φακό μαζί με το ελικόπτερο που κατασκεύασε ο ίδιος στο χωριό Jiuxian, επαρχία Henan την 1η Αυγούστου 2009.
Ο Zhao Xiuguo εδώ οδηγεί ένα χειροποίητο μοντέλο της Φόρμουλα Ένα στο Tangshan,επαρχία του Hebei, περίπου 180 χιλιόμετρα ανατολικά του Beijing στις 21 Ιουλίου 2006.
O Li Yuming, ένας αγρότης που τρέφει μεγάλο ενδιαφέρον για τεχνολογικά επιτεύγματα, προσπαθεί να υλοποιήσει και ένα δικό του, το οποίο δεν είναι παρά μια μινιατούρα ενός υποβρυχίου το οποίο ονομάζει «Xiaguang». Το εργαστήριό του βρίσκεται στα περίχωρα του Wuhan, πρωτεύουσα της επαρχίας Hubei στην κεντρική Κίνα. 24 Αυγούστου 2007.
Εδώ βλέπουμε τον Yu Jun να δοκιμάζει το χειροποίητο ελικόπτερό του δίπλα ακριβώς στο σπίτι του στο Beijing στις 25 Ιουνίου 2003.