Πολλά άρθρα, άρθρα επί των άρθρων, ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες και too much information για το πώς να πετύχετε στα social media, πώς να τα αξιοποιήσετε σωστά κτλ. Δεν έχω σκοπό να αναφερθώ στον δεκάλογο των επιτυχημένων βημάτων για το προαναφερθέν θέμα. Αλήθεια. Θα αναφερθώ απεναντίας, σε όσα μας έχουν διδάξει οι επαγγελματίες του social media marketing, με απλές αλλά στρατηγικές κινήσεις, που λειτουργούν και φέρνουν απτά αποτελέσματα.
Το πρώτο βήμα είναι να αφουγκράζεσαι το τι συμβαίνει γύρω από το brand σου. Τι πάει καλά, τι δεν πάει, τι έγινε λάθος και τι σωστά, τι λέει ο κόσμος γι’ αυτό – σε σένα κυρίως, αλλά και στους άλλους. Στη συνέχεια, αυτό που έχεις να κάνεις, είναι να μιλήσεις γι’ αυτό ή και να απαντήσεις σε όσα λένε άλλοι για το brand σου. Αν, για παράδειγμα, έχεις έναν δυσαρεστημένο πελάτη, απάντησε, δώσε λύση, πρόσφερέ του κάτι για αντάλλαγμα. Από τα πιο σημαντικά πράγματα που μας έχουν μάθει οι επαγγελματίες του digital marketing είναι ότι θα πρέπει να υπάρχει άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές. Και όταν λέμε άμεση, εννοούμε άμεση. Ακόμα και αν κάτι πήγε στραβά, μπορείς να το διορθώσεις δημόσια με ένα post ή ένα comment και να κερδίσεις έτσι περισσότερα bonus στα μάτια των καταναλωτών.