Του Τάσου Παγκάκη
Παρακαλώ πριν διαβάσετε πιο κάτω, να δείτε το πολύ χρήσιμο video «How to do PR – the right way”, μία συνέντευξη του Ben Parr, ιδρυτή του DominateFund στο Σαν Φρανσίσκο (μπόνους-κανονάκι: είναι πρώην δημοσιογράφος).
Υπάρχουν πια εκατομμύρια άνθρωποι που δημιουργούν περιεχόμενο και επικοινωνούν κάτι. Υπάρχουν επίσης εκατονταπλάσια κανάλια επαφής μεταξύ εταιριών και πελατών. Ακόμη χειρότερα για όλους (και για τον θόρυβο που δημιουργούμε), έχουν γίνει εκατομμύρια οι influencers, που διαφέρουν από industry και segment προϊόντος και υπηρεσίας (άλλοι έχουν βαρύνουσα γνώμη, άλλοι προσθέτουν clutter).
Επίσης ζούμε ανάμεσα σε μία ιστορική μετάβαση, από το sales by browsing («λεφτά υπάρχουν» αν θυμάστε…), προς το «παίρνω μόνο τα απαραίτητα». Ετσι, αρκετές φορές γινόμαστε καχύποπτοι και αρνητικοί απέναντι και σε ένα απλό announcement. Τέλος, στη ψηφιακή οικονομία είναι τόσα πολλά τα offerings και τα πιθανά προβλήματα (sites-μαιμού, ωραία app μόνο στις εικόνες του app store… αξιοπιστία, κόστος, συγκρίσεις, privacy, customer care, δυσδιάκριτα benefits), που ότι κι αν θέλεις να προβάλλεις καταντά δύσκολο. Παρακαλώ θεωρήστε την λέξη «πώληση» με την ευρύτερη έννοια, που αγγίζει από φίλο, έως επενδυτή.