Οι ειδικοί λένε ότι το κόκκινο χρώμα εκφράζει την επιθετικότητα του χαρακτήρα αυτού που το επιλέγει σε οτιδήποτε κατέχει. Από την άλλη εγώ, χωρίς να είμαι ειδικός, πιστεύω ότι εκφράζει την επιθυμία όσων επιχειρηματιών – ή και μουσικών στην προκειμένη περίπτωση – θέλουν το προϊόν τους να ηγηθεί όχι μόνο στις αγορές που δραστηριοποιούνται αλλά και διεθνώς.
Υπάρχουν brands που έχουν ταυτιστεί στη συνείδηση όλων μας με το κόκκινο χρώμα. Αν παρατηρήσετε κάτι για τις μάρκες που χρησιμοποιούν κόκκινο, συνήθως δηλώνουν τον ενθουσιασμό, τη διασκέδαση και το πάθος. Μερικά από τα λογότυπα αυτά είναι πολύ εντυπωσιακά και έχουν αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο, άλλα πάλι, «βγάζουν γλώσσα» όπως το κόκκινο «ασεβές» και προκλητικό λογότυπο των Rolling Stones, γνωστό ως η «Γλώσσα». Το οποίο δεν χρειάστηκε καν να ακολουθείται από το όνομα του συγκροτήματος ή να παρουσιαστεί με μια συγκεκριμένη γραμματοσειρά. Στην πραγματικότητα αυτό συμβαίνει όταν ένα λογότυπο (όπως στη φωτο), δείχνει ξεκάθαρα ότι μεταφέρει τη δύναμη του μηνύματος. Αυτό ακριβώς είναι το τέλειο παράδειγμα για το πώς ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο, από μόνο του, μπορεί να μεταφέρει θαυμάσια ένα μήνυμα, στην προκειμένη περίπτωση του συγκροτήματος, χωρίς να ακολουθείται από το όνομα του.
Το λογότυπο αυτό στο album των Rolling Stones που σχεδίασε ο John Pasche το 1970, εξακολουθεί ακόμη και σήμερα, να αντιπροσωπεύει το υπερβατικό και επαναστατικό πνεύμα του ροκ συγκροτήματος και βέβαια, το πάθος και τη ζωτικότητα τους, που βρίσκονται στις συνθέσεις των ανεπανάληπτων μουσικών τους έργων.
reporter.gr