“Απλό, όμορφο και χωρίς διαφημίσεις”. Έτσι περιγράφουν οι ιδρυτές του το Ello, το νέο invite-only social network που έχει γίνει talk of the town τις τελευταίες ημέρες, καθώς πλασάρεται ως ένα website που δεν “πουλάει” τα δεδομένα των χρηστών του σε εταιρίες και δεν περιέχει καθόλου διαφήμιση. Όπως το έχουν χαρακτηρίσει πολλοί, αν και οι ίδιοι οι ιδρυτές του αποφεύγουν να συμφωνήσουν, πρόκειται για το νέο anti-Facebook social network.
Κρίνοντας, λοιπόν, από το μεγάλο buzz που έχει κάνει από τον περασμένο μήνα σε online μέσα, αλλά και σε συζητήσεις στα κυρίαρχα social media, μπορούμε να πούμε ότι το Ello θα αποτελέσει όντως απειλητικό ανταγωνιστή για το Facebook; Η απάντηση είναι όχι. ΤοEllo δεν είναι η πρώτη πλατφόρμα που παρουσιάζεται ως ένα εναλλακτικό, non-profit social network. Οι περισσότεροι θυμόμαστε το Path, το Posterous, το Diaspora και άλλα social media που δημιούργησαν ντόρο με το λανσάρισμά τους, όμως στη συνέχεια σταματήσαμε να ακούμε γι’ αυτά, είτε γιατί δεν απέκτησαν ποτέ κρίσιμη μάζα, είτε γιατί το μοντέλο τους δεν είναι βιώσιμο. Και, ακόμα και αν απέκτησαν κάποτε έναν αξιοπρεπή αριθμό χρηστών, αυτός σίγουρα δεν συγκρίνεται με τους περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες του Facebook, που αυξάνονται συνεχώς.