Το marketing και οι ηλικιωμένοι: Μύθοι και πραγματικότητα

    Από: Startup Team
πηγή: reporter.gr

Η ηλικία, έλεγε ο εξαιρετικός ισπανός σκηνοθέτης Luis Buñuel «…δεν έχει σημασία, εκτός αν είσαι τυρί». Βεβαίως, δεν απευθυνόταν στους ανθρώπους του marketing, αλλά μάλλον θα έπρεπε με την τροπή που παίρνουν τα δημογραφικά στοιχεία στις δυτικές χώρες και ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Μέχρι πρότινος το βασικό κοινό-στόχος των επιχειρήσεων καταναλωτικών προϊόντων ήταν ηλικίας 15-24 και 25-44 ετών. Σήμερα, δεν θα πρέπει να υπάρχει marketing plan που να μη περιλαμβάνει ηλικιωμένους καταναλωτές, όχι μόνο γιατί τείνουν να αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, αλλά φαίνεται ότι όσο μεγαλύτεροι είναι, τόσο καλύτεροι καταναλωτές γίνονται.

Κρίνοντας εξ’ ιδίων, αλλά και από διάφορους γνωστούς που ανήκουν στην ηλικία των 50 και άνω ετών, μόνο μύθος δεν είναι η αγοραστική επιθυμία και δυνατότητα μας να ξοδεύουμε χρήματα για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία μας κάνει να νοιώθουμε καλύτερα

Διαβάζοντας, λοιπόν, πρόσφατα μια έρευνα περί των μύθων και της πραγματικότητας γύρω από αυτό το θέμα, διαπίστωσα ότι επιβεβαιώνει το παραπάνω συμπέρασμα.

Στην έρευνα, η μεγαλύτερη ηλικία ορίζεται από τα 50 έτη και άνω, και γίνεται σαφές ότι αποτελεί ένα μεγάλο αγοραστικό κοινό που έχει περισσότερα διαθέσιμα χρήματα να ξοδέψει. Γεγονός που σημαίνει ότι πρέπει να ενδιαφερθούν για το κοινό αυτό οι εταιρίες που θέλουν να λειτουργούν με γνώμονα τα πραγματικά δεδομένα και όχι τους μύθους.

Η έρευνα έγινε στις ΗΠΑ, και αφορούσε τις καταναλωτικές συνήθειες των αμερικανών πολιτών. Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους και καταρρίπτουν τις όποιες ιδεοληψίες:

Μύθος: Οι ηλικιωμένοι, σε μεγάλο ποσοστό πάσχουν από κάποια εγκεφαλική ασθένεια.

Πραγματικότητα: Μόνο το 7% των ανθρώπων άνω των 65 ετών πάσχει από κάποια μορφη αμνησίας.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
reporter.gr