Οτιδήποτε είναι καλό για εσάς, μπορεί να είναι εξίσου καλό και για τους άλλους! Το μόνο βέβαιο είναι πως δεν υπάρχει ένας και μοναδικός τρόπος για να γοητεύσετε τους πελάτες σας και τους εργαζόμενους στην εταιρεία σας. Αλλά, κάθε επιχείρηση πρέπει να διευκολύνει την αυτονομία των πελατών της, την πρόσβαση των εργαζομένων της στη γνώση και την επίτευξη του σκοπού της με το δικό τους τρόπο!
Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο Guy Kawasaki, στο πολύ ενδιαφέρον βιβλίο του, με τίτλο “The Art of Changing Hearts, Minds and Actions”. Λέει, λοιπόν, ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να φτάσει κανείς στην επιτυχία. Αλλά εδώ προκύπτει και ένα ερώτημα: γιατί να επιδιώξουμε να ακολουθήσουμε δρόμους που δεν θα συμπεριλαμβάνουν τη συμπάθεια (likability), την αξιοπιστία και την ποιότητα; Και υπογραμμίζει τη δύναμη της γοητείας που με συγκεκριμένους τρόπους μπορούμε να ασκήσουμε στους πελάτες και στους εργαζόμενους σε μια επιχείρηση.
reporter.gr