Μία από τις βασικές αρχές του Facebook από όταν άρχισε να εντάσσει την πληρωμένη διαφήμιση στο περιεχόμενό του ήταν να έχουν οι χρήστες του τη δυνατότητα να κάνουν hide τις διαφημίσεις που δε θέλουν να βλέπουν στο Newsfeed τους. Τον τελευταίο καιρό είχαμε παρατηρήσει ότι προσέθεσε μία ακόμα επιλογή, δίνοντας στους χρήστες την ευκαιρία να δηλώσουν για ποιο λόγο επιθυμούν να κρύψουν την κάθε διαφήμιση από το Newsfeed τους: είναι επειδή δεν τους ενδιαφέρει το προϊόν που παρουσιάζει; Επειδή τη θεωρούν spam; Ή μήπως επειδή περιέχει προσβλητικό περιεχόμενο;
Όπως ανακοίνωσε, λοιπόν, πρόσφατα το Facebook, στα πλαίσια της γενικότερης προσπάθειάς του να προσφέρει στους χρήστες του όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό και relevant περιεχόμενο, τώρα τους ζητά να προσφέρουν άμεσα το feedback τους, για να βγάλει ακόμα καλύτερα συμπεράσματα σχετικά με το ποιες θεωρούν “καλές” και ποιες “κακές” διαφημίσεις. Σκοπός του να προβάλει λιγότερα ads που δέχονται αρνητικό feedback, καθώς και να στοχεύει στον κάθε χρήστη ads που έχουν αξία για αυτόν.