Κάθε μήνα, περίπου 400 εκατομμύρια ανθρώπων παγκοσμίως χρησιμοποιούν τα events του Facebook για να ανακαλύψουν και να παρευρεθούν σε κοινωνικές εκδηλώσεις. Δεδομένου ότι το 30% αυτών των εκδηλώσεων δημιουργούνται από σελίδες, τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από ένα event, όσο αναφορά το engagement, είναι άκρως δελεαστικά. Για αυτό το λόγο, το Φacebook αποφάσισε να αναβαθμίσει τη χρηστικότητα των events.
Πιο συγκεκριμένα, ενώ μέχρι πρότινος τα events μπορούσαν να προβληθούν αποκλειστικά με right side ads, πλέον ο δημιουργός του event θα μπορεί να σχεδιάσει και να προωθήσει τη διαφήμιση τόσο στο newsfeed του χρήστη αλλά και σε mobile platforms, διευρύνοντας με αυτό τον τρόπο τα κανάλια προβολής της εκδήλωσης .