Η εβδομάδα που πέρασε ήταν πλούσια σε επικαιρότητα διαφημιστική και όχι μόνον. Να τι μας έκανε περισσότερη εντύπωση από όλα όσα πέρασαν από τα timelines μας.
Έχουν και οι διαφημιζόμενοι ψυχή κι έχουν και TED. Μια εξαιρετική πρωτοβουλία ενός μεγάλου διαφημιζόμενου που από τις προηγούμενες δεκαετίες βρίσκει πάντα τον κατάλληλο τρόπο να πρωτοπορεί τόσο σε σχέση με αυτά που σχεδιάζει και πωλεί όσο και με τον τρόπο που χειρίζεται το θέμα άνθρωπος και ανθρωπιά.
“We can create a brighter world by 2050 if we make sustainable living commonplace. We can make transformative progress. That’s why we’re all here” — είπε μεταξύ άλλων ο Kees Kruythoff, πρόεδρος της Unilever North America και διαβάστε πως τα insights που βγαίνουν από το ίδιο το προϊοντικό πορτφόλιο της εταιρείας μπορούν να το πετύχουν αυτό, εδώ
Έχετε αναρωτηθεί που ανήκει όλο το περιεχόμενο που ανεβάζουμε τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και για λογαριασμό των πελατών μας στο διαδίκτυο; Δύο μέλη του indie web βρήκαν τον τρόπο να παρακάμψουν το πρόβλημα με ένα open source εργαλείο, το Known. Διαβάστε περισσότερα εδώ
Γεννήθηκε στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2013 από τον David Troquier, illustrator και πρόκειται για doodles που λειτουργούν διαδραστικά με το περιβάλλον. Δείτε μερικά από αυτά εδώ. Ιδέες για ambient ads?