Λίγους μήνες αφότου το Instagram εισήγαγε τις πρώτες πληρωμένες διαφημίσεις, τώρα ανακοινώνει στο blog του ότι ετοιμάζει μια νέα σειρά από εργαλεία που θα συμβάλλουν στη βελτίωση του τρόπου που οι marketers το χρησιμοποιούν.
Πιο συγκεκριμένα το Instagram προσφέρει τώρα real time analyticsστους marketers και στους διαφημιστές, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα την απόδοση του επί πληρωμή και οργανικού περιεχομένου τους.
Τα νέα εργαλεία θα βοηθήσουν τα brands να παρακολουθούν τα posts και τις καμπάνιες συστηματικά, παρέχοντάς τους πληροφορίες σχετικά με το reach, τα impressions και το engagement που αποκτούν, αλλά και πώς ακριβώς το κοινό- στόχος τους ανταποκρίνεται σε κάθε μια από τις sponsored φωτογραφίες.