Categories: Articles

Έρευνα της Moosend για τις συνήθειες των Ελλήνων αναφορικά με τα Emails τους

Η πλατφόρμα Email Marketing του Moosend (www.moosend.com) , που έχει αναπτυχθεί στη χώρα μας και προσφέρεται διεθνώς, ανέλυσε εκατομμύρια Email Newsletter campaigns που απεστάλησαν από την υποδομή της μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014, και δημοσιεύει μια σειρά στατιστικών πολύ χρήσιμων για όλους τους Digital και Online marketing managers.

 

Για την εξαγωγή των στατιστικών αυτών, αναλύθηκαν αποστολές email newsletters σε περισσότερα από 300 εκατομμύρια emails, τα οποία ως επί το πλείστον και κατά ένα ποσοστό 80% καλύπτουν την ελληνική αγορά. Μπορείτε να τα βρείτε δημοσιευμένα εδώ www.moosend.com/stats.html, και τα επί μέρους στατιστικά που παρουσιάζονται θα τα βρείτε και ως επισυναπτόμενα αρχεία, για να βοηθήσουν στη δημοσίευση.

Τρίτη η καλύτερη ημέρα για αποστολές email

Σύμφωνα με τα στατιστικά που δημοσιεύονται, η Τρίτη φαίνεται να είναι η καλύτερη ημέρα για αποστολή Email Newsletter, τότε δηλαδή φαίνεται να έχουν καταγραφεί οι περισσότερες αναγνώσεις των Email Newsletters από τους αποδέκτες.

Ο μέσος χρόνος που φαίνεται να μεσολαβεί ανάμεσα στο να ανοίξει κάποιος αποδέκτης το Email Newsletter, μέχρι να πατήσει κλικ σε ένα link είναι 28 δευτερόλεπτα.

Επίσης, μόνο το 12% των αναγνώσεων φαίνεται να πραγματοποιείται μέσα στην πρώτη ώρα από την αποστολή τουnewsletter.

Παρατηρούμε επίσης ότι κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών, έχουμε κατά 8% περισσότερα ανοίγματα των Email Newsletters από Desktop συσκευές, καθώς οι περισσότεροι βρίσκονται στα γραφεία τους.

Desktop ή Mobile?

Σύμφωνα με την ανάλυση που έχει γίνει, παρατηρούμε πως υπάρχει μια σταθεροποίηση στην ανάγνωση των email newsletters από Mobile συσκευές σε ένα ποσοστό 34,1% σε σχέση με τις Desktop συσκευές που καλύπτουν το 65,9%.

Η αντίστοιχη αναλογία πέρυσι, σύμφωνα με τα ετήσια στατιστικά που είχε δημοσιεύσει για όλη τη χρονιά του 2013 τοMoosend (www.moosend.com/2013) ήταν 32% έναντι 68% οπότε παρατηρούμε μια σταθερότητα στην τάση αυτή ανάγνωσης των newsletters από συσκευές Mobile.

Android : ο μεγάλος νικητής

Στην παραπάνω εικόνα επίσης διακρίνουμε μια μεγάλη αύξηση στην απήχηση των Android συσκευών. Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014 η αναλογία της ανάγνωσης των newsletters από Android συσκευές έναντι iPhone ήταν 62% προς 28%. Η ίδια αναλογία πέρυσι έδειχνε 47% ανοίγματα από Android έναντι 53% από iPhone. Εδώ λοιπόν διακρίνουμε ένα σαφές προβάδισμα πλέον των συσκευών Android που μέσα σε έξι μήνες έχουν κερδίσει έδαφος κατά 15% στην ανάγνωση των email newsletters.

Μια βαθύτερη ανάλυση όπως φαίνεται παρακάτω δείχνει ότι τα λειτουργικά που χρησιμοποιούνται είναι κυρίως τα Android Jelly Bean 4.1, 4.2 και 4.3 και από την άλλη σκοπιά τα iOS 6 και iOS 7.

To Yahoo έχει την πρωτιά των web mail clients

Η ανάλυση συνεχίζει δείχνοντας πως τα ανοίγματα των Εmail Νewsletters γίνονται από email διευθύνσεις που κατά ένα ποσοστό 41% είναι Yahoo.

Είναι εμφανές ότι το Yahoo στην Ελλάδα είναι πολύ δημοφιλές. Το Hotmail έχει ένα ποσοστό της τάξεως του 28% και τοGmail (εξαιρώντας τα Google App domains) περιορίζεται σε ένα 27%. Στην αντίστοιχη περσυνή ανάλυση, το Yahoo κατείχε ένα ποσοστό 34% με ξεκάθαρα ανοδικό trend, που εδώ φαίνεται ότι φτάνει στο απόγειό του.

Και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία

Η ανάλυση παραθέτει και μερικές επιπλέον πληροφορίες, απλά για να μας θυμίσει ότι όταν αποφασίσει κάποιος να κάνειdata mining, μπορεί να σκεφτεί οτιδήποτε. Βλέπουμε λοιπόν ότι το μεγαλύτερο subject line που έχει αποσταλεί από τοMoosend είχε 312 χαρακτήρες, όσο σχεδόν μια παράγραφος 4-5 γραμμών!

 

Το Moosend έχει διαγράψει μια πορεία στο χώρο του email marketing πολύ επιτυχημένη τα τελευταια δυόμιση χρόνια, και πρόσφατα ανακοίνωσε το άνοιγμά της σε νέες αγορές όπως η Ρουμανία, η Πολωνία, η Τουρκία κλπ. Προσθέτοντας διαρκώς νέες λειτουργίες, τόσο για τελικούς χρήστες-εταιρείες που αποστέλλουν Email Newsletters, όσο και για Digital Marketing Agencies, και προσθέτοντας στη φαρέτρα της μεγάλες συνεργασίες με ελληνικές και διεθνείς επιχειρήσεις, ανταγωνίζεται επάξια μεγάλες υπηρεσίες του εξωτερικού.