Στον κατάλογο των πραγμάτων που οι επιτυχημένοι άνθρωποι κάνουν διαφορετικά από τους υπόλοιπους, έρχεται να προστεθεί ακόμα ένα: Η μετατροπή ενός εμποδίου σε πλεονέκτημα.
Οι άνθρωποι που πετυχαίνουν στη δουλειά και στη ζωή πιστεύουν και ενεργούν σαν «όλα είναι ένα δώρο». Καλά, ίσως όχι κάθε τι που μπορεί να φανταστεί κανείς. Αλλά είναι μια καλή ευκαιρία να εξετάσουμε τα προβλήματα και τις εκπλήξεις που συναντά κανείς σε κάποια προσπάθεια, όπως π.χ. να αναστήσετε μια επιχείρηση, ή να λανσάρετε μια νέα γραμμή προϊόντων σε μια εξαιρετικά δύσκολη ή ανταγωνιστική αγορά.
Υπάρχει μια σειρά από λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να αντιμετωπίζετε ένα πρόβλημα που παρουσιάζεται με ευγνωμοσύνη, αν προσπαθείτε π.χ. να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή να δημιουργήσετε κάτι άλλο, σύμφωνα με ένα άρθρο των Leonard A. Schlesinger, Charles F. Kiefer, και Paul B. Brown*, που δημοσίευσαν στο Harvard Business Review.
πρόκειται να μάθετε για ποιο λόγο τελικά δεν αρέσει στους άλλους η ιδέα σας. Καλύτερα να το μάθετε όσο το δυνατόν συντομότερα, πριν χρησιμοποιήσετε περισσότερους πόρους στη νέα σας ιδέα, επιχείρηση ή προϊόν.
η πληροφόρηση αυτή θα μπορούσε να σας οδηγήσει σε μια άλλη κατεύθυνση, ή να χρησιμεύσει ως εμπόδιο για τους ανταγωνιστές σας. Νομίζατε π.χ. ότι θα θέλατε να ανοίξετε ένα εστιατόριο, αλλά μια γρήγορη έρευνα στους δυνητικούς σας πελάτες έδειξε ότι θεωρούν πως η συγκεκριμένη περιοχή έχει ήδη κορεστεί. Ωστόσο, οι περισσότεροι δήλωσαν ότι θα ήθελαν ένα μέρος από όπου θα μπορούσαν να αγοράσουν απλώς έτοιμο φαγητό για να το ζεστάνουν στο σπίτι.