Πηγή suit.gr
Όπως έχουμε ξαναπεί, ο αριθμός των likes μίας σελίδας δεν είναι πάντα ενδεικτικός για το κατά πόσο είναι επιτυχημένη η διαχείρισή της. Σίγουρα μπορούμε άμεσα να δούμε πόσους fans έχει μια σελίδα, όταν ο χρήστης την έχει προσεγγίσει με μηχανισμούς τύπου like gating(που τον ωθούν, δηλαδή, να κάνει like σε μια σελίδα, προκειμένου να συμμετάσχει πχ. σε ένα app), δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το πραγματικό του sentiment απέναντι στο brand ή να προβλέψουμε εάν θα κάνει unlike λίγο καιρό αφού λήξει το app. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε συχνά σελίδες οι οποίες έχουν μεγάλο αριθμό fans αλλά πολύ μικρό engagement.
To Facebook λοιπόν, σε μια γενικότερη προσπάθεια που ακολουθεί τον τελευταίο καιρό να προσφέρει στους χρήστες του όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό περιεχόμενο, αποφάσισε να βάλει τέλος σε μηχανισμούς like gating. Από τις 5 Νοεμβρίου, όλοι οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν apps χωρίς να χρειάζεται να κάνουν like.