Μετά το καθάρισμα του Newsfeed από τα posts που ζητούν likes, σχόλια και share στα posts, το Facebook καταργεί όσα posts “ικετεύουν” για να κάνει ο χρήστης κλικ στο link που συνήθως περιέχεται στο κείμενο/περιγραφή μιας εικόνας, όπως φαίνεται και παρακάτω, εφόσον ο χρήστης επανέρχεται στο Facebook σχεδόν αμέσως, δηλαδή έκλεισε το tab με το link που μόλις επισκέφτηκε.
Αυτά τα links συνήθως είναι διαφημιστικού περιεχομένου και άσχετου θέματος με την φωτογραφία ή συνολικά το post, και το Facebook δεν επιθυμεί τέτοιου είδους περιεχόμενο στο Newsfeed των χρηστών.
Το Facebook ωστόσο προχώρησε σε αυτή την κίνηση μετά από έρευνα, από την οποία προέκυψε ότι το 80% των χρηστών επιθυμούν να έχουν μία περίληψη του περιεχομένου που περιέχεται σε ένα post πριν πατήσουν το link και σε πολλές περιπτώσεις αυτό δε συνέβαινε, με το link να έχει διαφορετικό θέμα και συνήθως διαφημιστικό περιεχόμενο.