Πηγή AWAY.gr
Οι διαφημίσεις που βλέπουμε μέχρι σήμερα στο Facebook βασίζονται στα likes που κάνουμε, είτε σε σελίδες στο Internet, είτε σε Pages στο ίδιο το Facebook. Αυτό αναμένεται να αλλάξει σύντομα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.
Μέσα στις επόμενες εβδομάδες οι χρήστες του Facebook που βρίσκονται στην Αμερική θα αρχίσουν να βλέπουν διαφημίσεις που βασίζονται και στις ιστοσελίδες που έχουν απλώς επισκεφτεί στο παρελθόν. Είναι μια τακτική που χρησιμοποιείται ευρέως στο Internet, όμως μέχρι σήμερα το Facebook απέφευγε να χρησιμοποιήσει.