Αφιέρωμα στις προσωπικές ιστορίες τεσσάρων νέων ανθρώπων από την Ελλάδα που κατάφεραν παρά την κρίση που βιώνει η χώρα, να πετύχουν έκανε το αμερικανικό δίκτυο CNN, επιχειρώντας να σκιαγραφήσει αυτούς που πέτυχαν «επειδή δεν είχαν να χάσουν κάτι».
Πρόκειται για τα αδέρφια Θωμά και Γιώργο Δουζή, που ξεκίνησαν την εταιρεία Ergon επικεντρώνοντας το επιχειρηματικό τους στόχαστρο στις ελιές. Όπως αναφέρει το αφιέρωμα, κατάφεραν να βρουν την καλύτερη πρώτη ύλη στο Κολυμβάρι στη δυτική Κρήτη, με το επόμενο βήμα τους να είναι το μέλι επιλέγοντας ως «όχημα» τον τίτλο “Bee’s project”.
Η Ergon η οποία έκανε τα πρώτα της βήματα στην εποχή της ευημερίας του 2004, είχε καταφέρει να τοποθετηθεί στην αγορά διαθέτοντας εκτός από ελιές και μέλι, ψάρι σε κονσέρβα, φασόλια, μανιτάρια και λευκές τρούφες.
Ωστόσο η ανάπτυξη ήρθε μέσα στις μέρες της κρίσης και πλέον η επιχείρηση έφτασε να έχει 150 υπαλλήλους και επτά καταστήματα στην Ελλάδα, ένα στο Λονδίνο με το επόμενο βήμα τους να είναι οι Βρυξέλλες.
Η επόμενη εταιρία η οποία αναφέρεται στο αφιέρωμα, είναι η εταιρεία Reload που βοηθάει τους Έλληνες μεταπράτες να βρίσκουν καλύτερες ευκαιρίες στην αγορά.
Το τελευταίο παράδειγμα είναι η εταιρία Customedialabs του Μάνοςυ Σηφάκη, ο οποίος ξεκίνησε την εταιρεία του στον ελεύθερο χρόνο του την εποχή που ήταν φαντάρος το 2008. Πλέον η εταιρεία που δραστηριοποιείται στο multimedia marketing, έχει γραφεία σε δύο ηπείρους και συνεργάζεται με εταιρείες-μεγαθήρια όπως η Johnson & Johnson, η ING και η Exxon Mobile.