Μόλις σήμερα γράφαμε για τις πραγματικές και τις θεωρητικές προοπτικές της Twitter και μια νέα συνεργασία έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η αύξηση των χρηστών δεν είναι το μόνο μέτρο επιτυχίας στα social media: συμφωνία με το τμήμα Μέσων του κολοσσιαίου ομίλου διαφήμισης Omnicom έκλεισε η εταιρεία του microblog και από ό,τι διαβάζουμε η συμφωνία θα επικεντρώνεται στην ενσωμάτωση του συστήματος αγοράς διαφήμισης Accuen που χρησιμοποιεί η Omnicom με το σύστημα ανταλλαγής διαφημίσεων MoPub που εξαγόρασε μαζί με την ομώνυμη εταιρεία πέρσι το Σεπτέμβριο η Twitter.
Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών του διαφημιστικού ομίλου, η συνεργασία είναι επέκταση της πολύ καλής συνεργασίας που υπάρχει ήδη με την Twitter, ενώ βεβαίως κανείς δεν αμφιβάλλει ότι κάπου στο στόχαστρο υπάρχει και η ολοένα και αυξανόμενη αγορά της διαφήμισης στο mobile. Όπως έχουμε πει και άλλοτε, για εταιρεία που έφτιαξε το όνομά της χάρη στο εναλλακτικό κοινό, η Twitter αποδεικνύεται όλο και καλύτερος επιχειρηματίας…