Categories: Articles

Hospitus: Προσωποποιημένες Υπηρεσίες Φιλοξενίας

Tο Hospitus, μια startup από την Θεσσαλονίκη, επιχειρεί να αλλάξει τον τρόπο που πραγματοποιούνται οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία. Με μια νέα προσέγγιση οι  ταξιδιώτες θέτουν οι ίδιοι τις προδιαγραφές  διαμονής τους κατά τα ταξίδια τους, χωρίς να ξοδεύουν άσκοπα σε ατέρμονες διαδικτυακές αναζητήσεις τον πολύτιμο χρόνο τους. Η πλατφόρμα εξυπηρετεί   παράλληλα την ανάγκη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, που επιθυμούν την απ’ ευθείας διάθεση των παροχών τους με βελτιωμένες προσωποποιημένες υπηρεσίες και μείωση του συνολικού κόστους φιλοξενίας.

Την ομάδα αποτελούν 4 έμπειροι επαγγελματίες του χώρου τον τεχνολογιών, που υποκινούμενοι από τις προσωπικές τους ταξιδιωτικές εμπειρίες, αποφάσισαν να δώσουν μια λύση σε ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζαν συχνά. Όπως αναφέρουν και οι ίδιοι «Η αλλαγή που θα φέρει το “Hospitus” στον τρόπο που ξενοδοχεία και ταξιδιώτες συνεργάζονται είναι σημαντική γιατί τα ξενοδοχεία θα επανακτήσουν την άμεση σχέση με τους πελάτες τους με πολλά οφέλη στην συνολική προσφερόμενη υπηρεσία». Η ομάδα του Ηospitus επιταχύνεται τους τελευταίους δύο μήνες στον Stage One Accelerator στη Θεσσαλονίκη προετοιμάζοντας το λανσάρισμα της στην διεθνή αγορά. Περισσότερα για την Hospitus μπορεί κανείς να δει στο hospitus.com